• 8 Jun. 2010
  • 1 min

Comunicarea nonverbala in timpul interviului.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

www.recrutam.ro In timpul interviului de angajare trebuie sa stiti ca privirea voastra, surasul, gesturile si vocea sunt mijloace de exprimare a personalitatii si a sentimentelor. Controlandu-va […]

www.recrutam.ro

In timpul interviului de angajare trebuie sa stiti ca privirea voastra, surasul, gesturile si vocea sunt mijloace de exprimare a personalitatii si a sentimentelor.

Controlandu-va vocea sau privirea contribuiti la crearea unui climat calduros sau rece. Privirea voastra poate sa exprime interes, uimire, vigilenta. Importanta comunicarii nonverbale in timpul unui interviu de angajare este critica. Aceasta poate influenta sansele voastre de reusita.

Prin gesturi naturale si spontane puteti sa consolidati ideile pe care vreti sa le exprimati. In ceea ce priveste zambetul, este un semn de relaxare, un semn de simpatie. Trebuie sa acordati o atentie deosebita primilor pasi: inchiderea usii, evitand sa intoarceti spatele interlocutorului, strangerea de mana, pozitia in care va asezati.

{article-3355.gif}

Pastrati distanta fata de interlocutor si nu incercati sa-i invadati spatiul. Controlati primii vostri pasi si nu va apropiati foarte mult de interlocutor. Priviti angajatorul direct, dar evitand sa-l fixati cu privirea.

Zambiti, deoarece zambetul denota simpatie si relaxare. Ganditi-va la faptul ca angajatorul prefera o colaborare cu un candidat simpatic si placut.

In cele din urma, va prezentam cateva lucruri pe care trebuie sa le cunoasteti pentru a controla comunicarea nonverbala in timpul unui interviu de angajare:

– Nu vorbiti inainte de a va aseza, cu exceptia salutului.
– Cand mergeti la un interviu evitati, pe cat posibil, sa intrati cu obiecte voluminoase (haina, umbrela). Daca este posibil, lasati-le la receptie.
– Nu intindeti niciodata mana primul.
– Pentru a pastra distanta corespunzatoare, se ia un pas inapoi dupa ce ati salutat interlocutorul.
– Nu va asezati niciodata primul, chiar daca vi se solicita. Asteptati pana in momentul in care angajatorul s-a asezat.

Cand va pregatiti pentru un interviu, concentrati-va asupra comunicarii nonverbale la fel de mult ca si in cazul raspunsurilor la diverse intrebari standard.

www.recrutam.ro

A fost util articolul? 0

Leave a Reply