• 20 Oct. 2015
  • 2 min

Cum atragi cele mai bune oportunitati si cei mai buni clienti.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

  Adrian Niculescu    http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes – Speaking Forward, Business Forward, Coaching Forward   Am scris […]

 

Adrian Niculescu 

 

http://www.adrianniculescu.com

http://www.facebook.com/adrianniculescucom

http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu

http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti

http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes – Speaking Forward, Business Forward, Coaching Forward

 

Am scris acest articol atat pentru cei care lucreaza in vanzari sau marketing cat si pentru cei care sunt traineri, consultanti sau public speakeri.

 

Exista o formula profesionala foarte simpla prin care poti ajunge sa atragei cele mai bune oportunitati (inclusiv de cariera) si cei mai buni clienti: sa dai din tine tot ceea ce ai mai bun.

 

Ca sa explic acest concept ma voi duce in lumea training-ului unde exista doua categorii de traineri: cei care iti dau ceva, putina valoare si apoi te invaluie cu triggere de vanzare ca sa cumperi mai mult si cei care iti dau din start toata informatia pe care o poti aplica singur dar mai greu si iti ofera optiunea sa mai cumperi ceva pentru a implementa mai repede si mai bine.

 

Orice ati face, straduiti-va cat de mult outeti sa faceti parte din cea de-a doua categorie. Am vorbit despre asta la CEE Enterpreneurship Summit la Cluj saptamana trecuta si am dat un exemplu relevant pentru cei din sala. 

 

Daca ar fi cineva care sa ofere publicului un sistem complet pentru a atinge un obiectiv – sa zicem financiar de genul primul milion, pornind de la resursele pe care fiecare deja le are exista statistici care spun ca 80% din cei din sala niciodata nu vor implementa nimic. Vor pleca acasa incantati de ceea ce au aflat si de noile oportunitati din fata lor dar pur si simplu nu vor implementa nimic.

 

De ce este asta? Nu stiu si nici nu are vreo importanta, cert este ca pentru a evolua si a atrage ceea ce este mai bun trebuie sa dam ce avem mai bun. Si spun asta pentru ca uneori asteptam ca ceva sa vina din afara pana sa ne eliberam de blocaje si de credintele limitative (limiting beliefs) pe care le avem.

 

Pe drumul catre Cluj mi-a venit ideea unui seminar de dezvoltare personala pe care il voi pune in scena in urmatoarele luni si care va avea ca unul dintre beneficiile participarii eliminarea convingerilor limitative. Si bineinteles, seminarul va fi gratuit!

 

O saptamana excelenta!

A fost util articolul? 0

Leave a Reply