1. Stabileste obiectivele campaniei Creste vanzarile, atrage publicitatea, mareste traficul pe site-ul tau, fa-ti marca cunoscuta. 2. Creeaza oferte unice pentru vanzare (OUV) Despre compania ta, […]
1. Stabileste obiectivele campaniei
Creste vanzarile, atrage publicitatea, mareste traficul pe site-ul tau, fa-ti marca cunoscuta.
2. Creeaza oferte unice pentru vanzare (OUV)
Despre compania ta, produsele si serviciile oferite; creeaza mesaje cheie prin care sa subliniezi beneficiile aduse utilizatorilor vizati.
3. Stabileste-ti publicul tinta
Firme care fac afaceri pe internet, firme care-si fac reclama pe internet, consumatori, Wall Street, etc.
4. Incepe un program de publicitate
Scrie un comunicat de presa referitor la anunturi importante ale companiei (ex.: lansarea unui produs nou, un parteneriat strategic, o noua sursa de finantare, sponsorizare pentru reclama, un director cu experienta se alatura companiei).
5. Alege purtatori de cuvant adecvati pentru sedintele media – tu insuti, manager-ul tau de marketing, expertul tau tehnic
6. Formuleaza o lista cu persoane din media de contactat
Editor pentru afaceri si reporter pentru Internet/ tehnologie pentru ziarul local, editori pentru comert, publicitate, reporteri pentru afaceri, reporteri TV pentru spatiul virtual.
7. Trimite comunicatul reporterilor prin e-mail sau prin fax pana la ora 8 dimineata in ziua in care trebuie sa apara.
Revino cu un telefon pana dimineata tarziu; scrie esentialul; vei avea timp sa trimiti doar informatiile cele mai importante.
8. Urmareste ce scriu reporterii in fiecare zi si afla-le interesele
9. Fii atent la tendintele industriei, urmarind presa online, presa obisnuita si emisiunile TV in fiecare zi sau de mai multe ori pe zi
10. Intretine relatiile cu reporterii
Invita-i la masa; intra in vorba cu ei cu ocazia evenimentelor importante din domeniu.