Ce face un job atractiv? Impactul asupra business-ului? Perspectiva? Dar un program de talent? Abilitatea de a-ți scoate la iveală potențialul sau poate mixul de învățare? […]
Ce face un job atractiv? Impactul asupra business-ului? Perspectiva? Dar un program de talent? Abilitatea de a-ți scoate la iveală potențialul sau poate mixul de învățare? Cum ar fi dacă le-ai avea pe toate într-un singur loc, și job-ul, și programul?
Future 25 este exact asta, un program unic de învățare accelerată, creat de eMAG pentru a selecta 25 de tineri cu potențial. Scopul? Să îi pregătească pentru a deveni viitori lideri în organizație sau să ocupe poziții în zone cheie din companie.
Programul este la a doua ediție, însă este prima dată când este extins și în afara companiei. Delia Sofonea, People Director eMAG, explică care este motivația din spatele acestei decizii:
„Anul acesta am rezervat cinci poziții pentru tineri cu potențial care nu sunt încă în echipa noastră, știind că noua generație are toate abilitățile potrivite pentru industria de e-commerce, care își continuă ritmul alert de dezvoltare.”
Important de știut pentru cei care vor fi selectați din afara companiei este că programul vine la pachet cu un job full-time într-o zonă cheie din e-commerce. Domeniile sunt variate, Web & Mobile, Content, Business Intelligence, Business Analysis sau Finance, dar toate au un impact major asupra business-ului.
În ultimii ani, eMAG a crescut de la câteva sute de angajați la aproape 4000 de oameni, iar de aici a apărut și nevoia de retenție și de a dezvolta echipa. Cu această creștere a venit și necesitatea unui program care să evidențieze talentele din organizație, pentru că la asemenea dimensiuni, e ușor să se piardă în mulțime.
Așa a apărut, în 2016, Future 25. Prima ediție a programului a fost dedicată angajaților eMAG cu o experiență între 0 și 5 ani. Vârsta nu a fost neapărat un factor, dar au fost vizate în mod special talentele tinere. Ce a fost important? Curajul, curiozitatea și potențialul. Le-au testat pe toate cu abordarea programului, un concept original și un proces intens de selecție. Abordarea a fost una neconvențională, programul a fost deschis către toată compania, iar candidații s-au nominalizat singuri și au trecut apoi printr-o etapă în care au fost testați la maximum. Conceptul Future 25 a fost unul ludic și original, care să îi captiveze pe tinerii talentați – construirea unei mașini a timpului care îi va ajuta să construiască viitorul eMAG.
Timp de 9 luni, participanții au trecut printr-un bootcamp și o mulțime de ateliere și proiecte de grup, urmate de cel mai așteptat moment, vizita în Silicon Valley. După asta, echipa eMAG a realizat că nu poate să încheie programul pur și simplu, așa că a decis să mai continue un an cu cei 25 de finaliști. Acum, la mai puțin de 2 ani de la startul programului, peste jumătate dintre participanți și-au schimbat rolul în organizație.
Anul acesta, eMAG pregătește participanților o experiență cel puțin la fel de intensă. Miza? Un mix de inițiative de învățare care îi va transforma pe participanți și o excursie într-unul dintre principalele hub-uri IT din lume: San Francisco.
Într-o prima fază, candidații vor trece printr-o etapă de selecție care include teste de logică, de personalitate, prezentări individuale și de grup, la finalul cărora vor fi aleși „Cei 25”.
Va urma un bootcamp în care aceștia se vor cunoaște mai bine și care îi va iniția în ceea ce va urma, workshop-uri și cursuri online, seri de învățare cu manageri din eMAG și creative breakfasts. Toate sunt incluse în program alături de mentori (manageri cu experiență din companie) și buddies (participanți din prima ediție) care îi vor ghida la fiecare pas, totul culminând cu excursia la San Francisco. Iar asta nu e tot, al doilea an de program va consta într-un Fast Track MBA care le va testa limitele și mai mult participanților
Din companie, sau din afara ei, eMAG caută tineri curajoși, inovatori, care își doresc să învețe rapid. Future 25 este șansa lor de a deveni viitorii lideri din e-commerce, în plus, cei care aplică din afara companiei pot accesa 5 dintre cele mai cool joburi din e-commerce.
Inițiativele de învățare sunt gândite pentru cei cu 3-5 ani experiență, deci și candidații ar trebui să se situeze undeva în acest interval. Pe lângă cele de mai sus, fiecare dintre cele 5 roluri externe presupune niște cunoștințe specifice domeniului pentru că, așa cum spuneam, pentru cei care nu lucrează deja la eMAG, programul vine la pachet cu un job full-time. Asta înseamnă că te vei alătura echipei eMAG pentru a contribui la evoluția industriei e-commerce în România.
Crezi că te-ai potrivi în echipa “Celor 25”? Intră pe site-ul programului și aplică! Înscrierile sunt deschise până pe 1 iulie.