Playtika, companie de gaming originară din Israel, a pus România şi Bucureştiul pe harta mondială a jocurilor sociale.
Playtika România a devenit, în doar doi ani, o parte esențială în businessul global al companiei israeliene Playtika, unul dintre cele mai mari nume ale industriei mondiale de jocuri sociale de tip cazinou.
Cei peste 130 de angajaţi ai Playtika România se asigură că zecile de milioane de jucători din toată lumea de House of Fun, Slotomania, Caesars Casino, World Series of Poker, Vegas Downtown Slots și Bingo Blitz au parte de cea mai bună experienţă.
Jocurile sociale de tip cazinou (social casino) sunt parte din jocurile sociale, care au început să capete amploare în ultimii ani, pe fondul creșterii ratei de penetrare a telefoanelor inteligente și a dezvoltării rețelor sociale. Jocurile social casino recreează atmosfera din cazinourile adevărate. Spre deosebire de ceea ce se întâmplă în lumea reală, pasionații jocurilor social casino nu „investesc” bani veritabili, ci doar monede virtuale. „Jocurile social casino arată și aparent funcționează ca jocurile pe care le găsești într-un cazinou real, dar există o mică mare diferență: nu apare elementul de gambling. Adică nu te joci cu bani reali”, explică Aurora Mateiuc, directorul de resurse umane al Playtika România.
Primii angajați ai Playtika în România au apărut în primăvara lui 2014. „Playtika România a crescut constant din 2014 și până în prezent. Când m-am alăturat companiei, la jumătatea lui 2014, am fost angajatul cu numărul 21, iar în momentul acesta suntem undeva la 130 oameni și ne dezvoltăm în continuare”, declară Aurora Mateiuc. Echipa Playtika România reunește experți în zone precum online marketing, consultanță, suport tehnic, comunicare, design și grafică.
În prezent, salariații Playtika România oferă servicii de customer support pentru șase dintre jocurile din portofoliul internațional al Playtika – House of Fun, Slotomania, Caesars Casino, World Series of Poker, Vegas Downtown Slots și Bingo Blitz. „La noi, suport tehnic nu înseamnă call-center. Colegii mei răspund solicitărilor clienţilor doar prin intermediul e-mailului sau chatului”, afirmă directorul de resurse umane.
Compania și-a stabilit ca obiectiv pentru 2016 creșterea accelerată a numărului de angajați. „Playtika și-a propus ca, în 2016, să își dubleze numărul de angajați din prezent. Ne dorim atât să consolidăm echipele existente, cât și să dezvoltăm altele noi”, precizează Aurora Mateiuc.
Candidatul ideal pentru Playtika România este deștept, sociabil, adaptabil și foarte bun vorbitor de limbă engleză. „De exemplu, un job pe suport tehnic poate fi accesat și de către un candidat care are doar diplomă de bacalaureat. Cerințele noastre sunt foarte stricte când vine vorba de nivelul limbii engleze, motivare și inteligență. Avem angajați studenți la medicină sau la geografie, însă cei mai mulți dintre colegii mei de la suport tehnic vin de la facultățile de limbi străine și comunicare”, arată Mateiuc.
Cele mai bune surse de candidați pentru companie sunt anunțurile publicate pe eJobs, cel mai mare site de recrutare online din România, și recomandările.
Gabriela Popa, 23 ani, s-a alăturat Playtika România în vara anului trecut, pe o poziție de specialist suport tehnic. „Mediul în care lucrez m-a ajutat să mă dezvolt atât profesional, cât și personal, și să devin mai responsabilă, mai empatică și mai profesionistă. Când mă trezesc dimineața, nu mă gândesc că urmează o altă zi de lucru, ci îmi spun că merg la birou ca să mă întâlnesc cu prietenii mei și să învățăm lucruri noi”, ne dezvăluie Gabriela.
În februarie a fost promovată pe funcția de support team leader, poziţie din care conduce o echipă de 12 oameni. „Am promovat foarte repede, cred că datorită implicării și seriozității de care am dat dovadă până acum. De asemenea, ştiu că m-a ajutat și faptul că nu sunt o persoană egoistă. Sunt de părere că trebuie să îmi ajut colegii, chiar dacă sunt ocupată în momentul respectiv”, mai spune tânăra.
Playtika ocupă trei etaje în Rosetti Tower, o clădire modernă de birouri, situată în apropierea parcului Grădina Icoanei. Printre facilitățile de care beneficiază salariații companiei se numără patru zone de relaxare, cu hamace, masă de fussball și jocuri pe console. De asemenea, angajații au la dispoziţie, în permanenţă, sucuri, cafea, gustări şi dulciuri.
Playtika a fost înființata în 2010, în Israel, și a cunoscut succesul instantaneu, imediat după lansarea Slotomania, un joc care a devenit extrem de popular, în foarte scurt timp. Rezultatele pe care le-a obţinut Slotomania au atras atenția Caesars Entertainment Corporation, iar gigantul american, cu sediul în Las Vegas, a cumpărat Playtika în 2011. În prezent, compania are peste 1.400 de angajați în Israel, Statele Unite ale Americii, Canada, Belarus, Argentina, Japonia, Ucraina și România.