• 14 Dec. 2016
  • 1 min

De ce nu ar mai trebui să trimitem cadouri business de Crăciun?

De ce nu ar mai trebui să trimitem cadouri business de Crăciun?

S-ar putea să te gândești că sezonul sărbătorilor de iarnă este perioada propice pentru a dărui cadouri clienților tăi, pentru a-ți construi o imagine favorabilă ca firmă. Un moment foarte prost pentru a face asta, spun specialiștii!

De ce nu ar mai trebui să trimitem cadouri business de Crăciun? John Ruhlin, specialist în… cadouri, autor al cărții „The Art and Science of Using Gifts to Cut Through the Noise, Increase Referrals, and Strengthen Retention”, ne avertizează că moda trimiterii cadourilor de Crăciun ar trebui să înceteze. El spune că, dacă nu am apucat să le trimitem atenții partenerilor și clienților până de sărbători, să nu o mai facem. Ruhlin enumeră 5 motive pentru care cadourile business de Crăciun ar trebui să dispară din gândirea corporatistă.

Nu faci cadouri atunci când lumea se așteaptă la ele

 

Adevărul este că toată lumea face asta în perioada sărbătorilor. Chiar vrei să oferi unul dintre cele 50 de cadouri pe care le-au primit clienții tăi? Îndrăznește să fii diferit. Trimite cadouri în perioade neașteptate ale anului. Așa, poți să fii sigur că gestul tău va fi mai apreciat.

Cadoul trebuie trebuie să fie despre destinatar, nu despre tine!

 

Este una dintre greșelile majore pe care o fac mai toate companiile: cadourile sunt personalizate cu logo-ul lor. Cine ar folosi un asemenea cadou? Tu ai folosi? Eu unul nu, decât dacă poate scrie NASA pe el. De ce să nu trimiți mai bine un cadou personalizat pentru destinatar? Cu siguranță acesta nu va uita de unde l-a primit!

Descoperă și următoarele 3 motive pentru care să nu faci cadouri de Crăciun clienților, pe cariereonline.ro.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply