• 2 Oct. 2015
  • 1 min

Dimensiunea ideală a unui CV

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Specialiştii în resurse umane apreciază că un CV nu ar trebui să fie mai lung de două pagini, dar standardele pot varia, în funcţie de experienţa […]

Specialiştii în resurse umane apreciază că un CV nu ar trebui să fie mai lung de două pagini, dar standardele pot varia, în funcţie de experienţa candidaţilor.

 

CV-ul reprezintă un instrument prin care candidaţii “se vând” în ochii recrutorilor şi a specialiştilor în resurse umane.  CV-ul ar trebui să fie concis şi să se axeze pe aspectele relevante din instoricul profesional al candidaţilor, precum poziţiile ocupate, rolurile avute, abilităţile obţinute şi obiectivele de carieră asumate.

Dimensiunea unui CV este corelată cu experienţa de lucru a fiecărui candidat în parte. Astfel, un candidat cu o vechime mai mică de zece ani sau care doreşte să-şi schime radical traseul profesional, poate să ia în considerare un CV cu o lungime de doar o pagină.

În schimb, candidaţii cu minimum zece ani de experienţă ori care trebui să demonstreze că deţin foarte multe abilităţi tehnice, pot întocmi un CV de două pagini. Ei trebuie să fie atenţi să prezinte cele mai importante informaţii în partea de început a CV-ului.

Un CV cu o lungime de cel puţin trei pagini este indicat doar pentru candidaţii seniori, care trebuie să-şi demonstreze realizările pe care le-au avut ca lideri, ori pentru candidaţii activi într-un domeniu ştiinţific sau academic, care deţin numeroase licenţe profesionale şi au contribuit la publicarea mai multor lucrări.

 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply