• 18 Sep. 2007
  • 2 min

Haideti sa folosim intreaga energie pentru a trai in armonie

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Daniela Boicecofschi Hart Human Resource Consulting www.hart.ro www.mapp.ro www.consiliereincariera.ro Ne intrebam tot mai des in ultimul timp de ce angajatii schimba atat de des locurile de […]

Daniela Boicecofschi
Hart Human Resource Consulting
www.hart.ro
www.mapp.ro
www.consiliereincariera.ro

Ne intrebam tot mai des in ultimul timp de ce angajatii schimba atat de des locurile de munca si nu ne gandim ca de multe ori angajatorii contribuie la aceasta situatie.

Existenta unui climat favorabil in organizatie care sa permita angajatilor exprimarea unor puncte de vedere diferite, mesaje negative sau pozitive, precum si diminuarea barierelor, de status sau sociale, favorizeaza exprimarea spontana a acestora.

Inca din momentul intrarii in companie angajatii se asteapta sa inteleaga care este rolul lor. Din pacate sunt firme care nu trateaza cu toata atentia si nu aloca resurse necesare cu integrarea noilor angajati. Reducerea stresului salariatului prin aplicarea unor strategii diferite de orientare a angajatului spre valorile comune face sa existe un echilibru intre asteptarile angajatilor si obtinerea unor rezultate bune, la nivel de post si apoi la nivel de companie.

{article-2072.gif}

Colegii din departamentul noului salariat nu sunt avertizati ca trebuie sa acorde sprijin si ajutor acestuia. Benhoffer a spus: “ cel care isi iubeste conceptia despre partasie mai mult decat partasia insasi devine un distrugator al acesteia din urma”. Daca ne oprim la nivel de declaratii si nu facem nimic sa venim in intampirea colegilor ramanem doar la nivelul declaratiilor, iar rezultatele vor fi pe masura.

Pana la urma cele mai importante elemente intr-o organizatie raman: liderul, motivatia si comunicarea. Actionand asupra acestor trei elemente managerii pot avea o imagine mai clara asupra aspectelor care trebuie imbunatatite pentru a scade numarul celor care parasesc organizatia, reducadu-se astfel cheltuielile cu angajarea.

Ca angajat mai vechi sau mai nou, ai curajul sa-i ajuti pe ceilalti folosind cuvinte incurajatoare, nu-i trage in jos, vanandu-le greselile. Iar in momentul in care esti in conflict cu cineva du-te direct la persoana implicata si nu uita ca o relatie trebuie intretinuta, astfel trebuie sa fii atent si la cuvinte.

Un lider influent stie ca lipsa de implicare a angajatilor dublata de o comunicare deficitara, nu fac decat sa creasca numarul celor care cauta un loc de munca, si mai ales a celor care cauta sa angajeze. Este responsabilitatea fiecaruia sa protejeze unitatea echipei. In esenta, “caracterul tau este suma obiceiurilor tale”.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply