• 13 Apr. 2010
  • 2 min

NEWs Training schimba perspectiva viitorilor oameni de media si comunicare

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Asociaţia Studenţilor la Jurnalism şi Comunicare (ASJC – YouthPress Romania) organizează între 16 şi 18 aprilie NEWs Training, o soluţie funky fresh pentru creşterea gradului de […]

Asociaţia Studenţilor la Jurnalism şi Comunicare (ASJC – YouthPress Romania) organizează între 16 şi 18 aprilie NEWs Training, o soluţie funky fresh pentru creşterea gradului de angajabilitate a tinerilor interesaţi de media şi comunicare.

NEWs Training constă în trei zile de training pentru 90 de tineri. Temele abordate vor fi din domenii specifice jurnalismului, relaţiilor publice şi publicităţii, respectiv Narrative Writing, Guerilla PR şi Buzz Marketing. Fiecare zi va avea un număr de 30 de participanţi, selectaţi pe baza răspunsurilor dintr-un formular de înscriere. Data limită de completare a formularului este miercuri, 14 aprilie.

NEWs Training se va desfăşura pe durata celor trei zile, astfel:

Vineri, 16 aprilie: Buzz Marketing cu Catrinel Graepel, creative supervisorul agenţiei de marketing experenţial Funky Business;
Sâmbătă, 17 aprilie: Guerilla PR cu Theodor Olteanu, head of PR Division la agenţia de relaţii publice Millenium Communications;
Duminică, 18 aprilie: Narrative Writing cu Cristian Lupşa, editor la publicaţia Decât o Revistă.

{article-3283.jpg}

Taxa de participare la fiecare dintre traininguri este 10 lei şi include mapa pentru participanţi şi pauzele de gustări şi cafea.

La sfârşitul celor trei zile de training va avea loc o petrecere pentru a facilita relaţionarea între participanţii de la traininguri. Mai mult, în urma proiectului, va fi realizat un grup de discuţii cu scopul de a menţine legătura şi a stimula interacţiunea dintre viitorii profesionişti din media şi comunicare.

NEWs Training este un eveniment recomandat de IQads Kadett şi susţinut de: IAA Young Professionals, BroHouse şi Tuna Forum.

Partenerii educaţionali ai proiectului sunt: Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din Bucureşti, Casa de Cultură a Studenţilor din Bucureşti şi Centrul de Educaţie non-Formală.

Evenimentul este sponsorizat de Ulker, Coca-Cola Hellenic şi Tritonic.

Partenerii media ai NEWs Training sunt: Etajul6.ro, CampusNews.ro, Metropotam.ro, LumeBuna.ro, Stud-Life, eJobs.ro, OnlineStudent.ro, Elevate, Studentie.ro, Ambition, MyJob, CalendarEvenimente.ro, U TV, ReporterVirtual.ro, apPRentice.ro, Bucuresteni.ro EvenimenteStudentesti.ro şi Roportal.ro.

ASJC – Youthpress Romania este un ONG profesional ce consolidează o comunitate de tineri jurnalişti şi comunicatori, care contribuie la evoluţia unui mediu profesional echilibrat.

Mai multe amănunte despre NEWs Training se găsesc pe pagina evenimentului de pe asjc.wordpress.com.

Persoana de contact:
Adina Antonie
Coordonator NEWs Training
antonieadina@gmail.com
0761.67.90.65

A fost util articolul? 0

Leave a Reply