Organizatorii de evenimente din marile companii şi din agenţiile din România participă la EVENTHEROES – The story behind the scenes. Aceasta este prima conferinţă în care […]
Organizatorii de evenimente din marile companii şi din agenţiile din România participă la EVENTHEROES – The story behind the scenes. Aceasta este prima conferinţă în care pot afla noutăţi despre tot ce ţine de managementul unui eveniment, de la concepte şi abordări strategice la tehnologie, logistică, inspiraţie şi creativitate. Pe 26 iunie la The Ark, EVENTHEROES propune şi trei premiere. Tehnologia Google Glass integrată cu o aplicaţie pentru evenimente, viziunea directorului TEDx Amsterdam şi experienţa unor profesionişti renumiţi din Marea Britanie sunt prezentate pentru prima oară industriei locale de organizare de evenimente.
11 profesionişti recunoscuţi pe plan internaţional şi local vor oferi participanţilor peste 10 ore de prezentări şi sesiuni interactive în care vor fi expuse cele mai noi tendinţe în organizarea de evenimente.
Vor susţine prezentări şi organizatorul Eurovision, Sietse Bakker, fondatorul celui mai citit blog de evenimente, Julius Solaris, doamna Rai Shacklock, cea care a contribuit la dezvoltarea primului program academic de studiu în Managementul Evenimentelor din Marea Britanie dar şi lideri locali, Sorin Blaga, Managing Director Wave Division, sau Cristian Hossu, Managing Director, Universum Events.
Lista completă de vorbitor şi agenda completă şi găsesc pe site-ul evenimentului.
EVENTHEROES este o experiență completă pentru participanți, îmbinând informații și prezentări cu momente inspiraţionale şi ateliere aplicate şi este o foarte bună oprtunitate şi pentru pentru a face schimb de experienţă şi pentru a găsi noi oportunităţi de business.
Vino să faci parte din povestea nespusă din spatele evenimentelor de succes!
Biletele pot fi achizitionate online, pe site-ul evenimentului www.eventheroes.ro la prețul special de 140 EUR. Organizatorii oferă şi discount de grup (5% – grupuri de minim 3 persoane, 10% – grupuri de minim 5 persoane, 15% – grupuri de minim 10 persoane).