• 24 May. 2006
  • 1 min

Materiale pentru construirea planului de lucru in proiectele mici

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Un proiect mic necesita unele elemente de baza incorporate in planul de lucru. Planul poate fi introdus intr-un program de administrare a proiectului. Situatia proiectului poate […]

Un proiect mic necesita unele elemente de baza incorporate in planul de lucru. Planul poate fi introdus intr-un program de administrare a proiectului. Situatia proiectului poate fi aflata imediat, prin revizuirea estimata a termenului limita versus termenul limita real si estimarea efortului in ore versus efortul real exprimat in ore.

(1) Material: Planul de lucru pentru proiect

Activitatea #: Un numar secvential. Numarul activitatii este folosit pentru a arata informatiile optionale de dependenta.

Activitatea: Munca ce trebuie realizata, de obicei in 40 de ore sau mai putin in cazul cererilor mai mici. (Daca e vorba de 20 de ore sau mai putin e foarte bine.)

Estimarea datei demararii: Cand ar trebui sa inceapa activitatea ?

Estimarea datei finalizarii: Cand ar trebui sa se finalizeze activitatea ?

Estimarea efortului: Care este estimarea efortului pentru aceasta activitate?

Estimarea costurilor (optional): Daca este necesara urmarirea costurilor.

Data reala a demararii: Cand va incepe cu adevarat activitatea ?

Data reala a finalizarii: Cand se va incheia cu adevarat activitatea ?

Efortul real exprimat in ore (optional): Trebuie ajustate datele initiale.

Costurile reale (optional): Ajusteaza datele despre costuri.

Resursa/resurse: Cui ii este atribuita activitatea ?

Situatia curenta: De obicei se folosesc termenii ’nerezolvat’, ‘in asteptare’, in progres’, ‘realizata’.

Dependente (optional): Introdu numarul activitatii care trebuie realizata. De obicei, aceasta etapa nu este necesara proiectelor mici.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply