Un proiect mic necesita unele elemente de baza incorporate in planul de lucru. Planul poate fi introdus intr-un program de administrare a proiectului. Situatia proiectului poate […]
Un proiect mic necesita unele elemente de baza incorporate in planul de lucru. Planul poate fi introdus intr-un program de administrare a proiectului. Situatia proiectului poate fi aflata imediat, prin revizuirea estimata a termenului limita versus termenul limita real si estimarea efortului in ore versus efortul real exprimat in ore.
(1) Material: Planul de lucru pentru proiect
Activitatea #: Un numar secvential. Numarul activitatii este folosit pentru a arata informatiile optionale de dependenta.
Activitatea: Munca ce trebuie realizata, de obicei in 40 de ore sau mai putin in cazul cererilor mai mici. (Daca e vorba de 20 de ore sau mai putin e foarte bine.)
Estimarea datei demararii: Cand ar trebui sa inceapa activitatea ?
Estimarea datei finalizarii: Cand ar trebui sa se finalizeze activitatea ?
Estimarea efortului: Care este estimarea efortului pentru aceasta activitate?
Estimarea costurilor (optional): Daca este necesara urmarirea costurilor.
Data reala a demararii: Cand va incepe cu adevarat activitatea ?
Data reala a finalizarii: Cand se va incheia cu adevarat activitatea ?
Efortul real exprimat in ore (optional): Trebuie ajustate datele initiale.
Costurile reale (optional): Ajusteaza datele despre costuri.
Resursa/resurse: Cui ii este atribuita activitatea ?
Situatia curenta: De obicei se folosesc termenii ’nerezolvat’, ‘in asteptare’, in progres’, ‘realizata’.
Dependente (optional): Introdu numarul activitatii care trebuie realizata. De obicei, aceasta etapa nu este necesara proiectelor mici.