• 24 May. 2006
  • 2 min

Materiale necesare pentru construirea planului de lucru in proiectele mijlocii si mari

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

In cazul proiectelor mijlocii si mari e nevoie de un program de administare a proiectului. Acest program te va ajuta sa stabilesti si sa urmaresti zecile […]

In cazul proiectelor mijlocii si mari e nevoie de un program de administare a proiectului. Acest program te va ajuta sa stabilesti si sa urmaresti zecile de activitati. Nu uita de faptul ca trebuiesc urmarite mai multe informatii si cu cat numarul lor este mai mare, cu atat procesul ajustarii va fi mai complicat. Totusi, informatiile ce urmeaza sunt necesare.

(1) Estimarea muncii

Sumar: Descrie ideea pe care ti-ai format-o despre activitatea pe care o estimezi.

Proces utilizat: Descrie procesul utilizat pentru rezolvarea estimarii.

Strategiile de estimare: Descrie strategiile folosite pentru estimare.

Estimarea sumarului: Estimarea in ore, costuri si durata.

Estimarea detaliilor: Noteaza estimarile detaliate pe care le-ai pregatit. In cazul in care contin foarte multe informatii, pot fi incluse intr-o anexa.

Estimarea ipotezelor: Toate ipotezele relevante.

Gradul de nesiguranta: Descrie gradul de nesiguranta estimat si motivele care o cauzeaza. Detaliaza felul in care a fost reflectata aceasta nesiguranta in estimarea posibilelor intamplari neprevazute.

(2) Material: Planul de lucru pentru proiect

Activitate: Ar trebui sa fie stabilita de program. Vor exista mai multe variante referitor la reprezentare.

Activitate: Munca ce trebuie realizata.

Estimarea efortului: Estimarea orelor necesare pentru finalizarea activitatii.

Estimarea datei demararii / dependentelor: Daca activitatea trebuie sa inceapa la o anumita data, aceasta va fi introdusa in program. Daca activitatea incepe odata cu terminarea alteia, inseamna ca va aparea si dependenta. Programul automat va calcula datele de finalizare.

Resursa / resurse: Cui ii este atribuita activitatea ?

Procentajul realizat: Se incepe cu 0% si se termina cu 100%. Cand activitatea este in progres, vor aparea detalii despre cantitatea de activitate realizata si despre activitatea ramasa.

Data reala a finalizarii: Calculeaza automat data in care activitatile vor fi realizate 100%.

Efortul real in ore (optional): Ajusteaza cu efortul real exprimat in ore.

Costurile reale (optional): Ajusteaza datele introducand costurile reale.

Nota (optional): Are rolul de a asigura buna intelegere a informatiilor si activitatilor.

(3) Material: Rapoarte asociate

In afara de planul de lucru, se pot oferi informatii suplimentare care trebuie incluse in rapoartele realizate pentru programul de administrare a proiectului. De exemplu, membrii echipei pot primi o lista cu activitatile. O lista care sa cuprinda sarcinile principale poate fi creata special pentru management si clienti. Trebuie sa colaborezi cu echipa, managerul si clientii.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply