Compania dvs cheltuie mii de dolari in fiecare an pentru creare, printarea si distribuirea brosurilor. Inainte de a trimite urmatoarea brosura/scrisoare, citeste urmatoarele ponturi. Te va […]
Compania dvs cheltuie mii de dolari in fiecare an pentru creare, printarea si distribuirea brosurilor.
Inainte de a trimite urmatoarea brosura/scrisoare, citeste urmatoarele ponturi. Te va ajuta prin cresterea vanzarilor, iar compania va economisi astfel mii de dolari, din care o parte vor ajunge in contul tau.
Iata care este soarta brosurilor:
De obicei, scrisorile si brosurile promotionale sunt deschise si citite mai intai de o secretara. Face parte din rolul ei sa selecteze si sa ii prezinte superiorului ei doar materialele importante. Restul corespondentei este distrusa sau redirectionata catre subordonatii fara drept de decizie.
Creaza o scrisoare importanta
Pentru a te asigura ca secretara nu va arunca la cosul de gunoi si nici nu va redirectiona brosura/scrisoarea ta si pentru a te asigura ca ajunge in mainile unui functionar cu drept de decizie, te sfatuiesc sa iei urmatoarele exemple:
SFATURI:
Lipeste un bilet pe partea din fata a scrisorii. Scrie urmatoarele:
De ce are succes aceasta metoda ?
Cand secretara va citi biletul, va crede ca este un numar important, asteptat de seful ei. De unde sa stie ea ca este doar un numar interior de dosar ? Secretara va crede ca este o data foarte importanta, prioritara.
Cum sa-l determinam pe directorul cu drept de decizie sa citeasca brosura ?
Aici intervine rolul detaliilor. Cand am scris “citeste detaliile” pe biletul de pe plic, am facut-o pentru a-l determina pe client sa citeasca brosura macar din curiozitate. Nota: E important sa evidentiezi doar cateva fraze de baza despre beneficiile produsului relevante fata de client. Daca beneficiile sunt suficient de ispititoare, te va suna el insusi sau macar se va arata receptiv la viitoarele tale apeluri.
Cum sa creez o brosura mai eficienta ?
Daca scrisoarea sau brosura pe care o oferi nu evidentiaza beneficiile, inseamna ca e inutila. Va trebui sa-i spui directorului de marketing sau presedintelui sa ia legatura cu o agentie de publicitate care sa creeze o brosura adevarata.