Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com Motoarele de cautare ajuta utilizatorii sa gaseasca usor informatiile de care au nevoie atunci […]
Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com
Motoarele de cautare ajuta utilizatorii sa gaseasca usor informatiile de care au nevoie atunci cand cauta ceva online. Oamenii cauta pe internet informatii, produse si servicii si faptul ca site-ul pe care il promovam apare pe prima pagina in motoarele de cautare poate adduce foarte multe leaduri, client si vanzari.
Generarea de trafic organic din motoarele de cautare reprezinta o sursa excelenta de business nou pentru ca toti utilizatorii care vor cauta un termen anume vor gasi listat site-ul nostrum, vor da click si eventual se vor inscribe la un newsletter sau chiar vor comanda. Sa nu pornim de la idea ca un potential client va comanda ceva imediat ce va intra prima data pe site-ul nostru. El trebuie sa ajunga in medie de 7 ori pe site-ul nostru pentru a comanda un produs sau serviciu.
Primele pozitii in motoarele de cautare se obtin prin SEO – search engine optimization, adica optimizare pentru motoarele de cautare.
SEO porneste cu alegerea domeniului de internet, optimizarea acestuia si a intregului continut al site-ului – text, foto si video. In principiu, oricine poate optimiza un site la nivel introductiv daca urmeaza un curs sau citeste o carte de specialitate insa pentru a obtine performante este necesara apelarea la un specialist sau companie care ofera servicii in domeniu.
SEO este una din componentele strategiei de marketing online ce stabileste cuvintele cheie dupa care vrem ca site-ul nostrum sa fie gasit de potentialii clienti. Mecanismele motoarelor de cautare se modifica in permanenta astfel ca ce merge astazi poate sa nu mai functioneze maine si nu este recomandat sa folositi tactici care va pot adduce penalizari si chiar delistarea site-ului.
Uneori, este imposibil sa ajungem pe prima pagina in Google pentru o anumita expresie cheie utilizand doar site-ul nostru astfel ca trebuie sa utilizam site-uri de comunicate de presa, portaluri de articole sau site-uri web 2.0 care sa aiba pagerank mare si relevanta pe masura in fata algoritmilor motoarelor de cautare.
—————————————————————————————————–
Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs de Adrian Niculescu.
Adrian Niculescu este antreprenor, trainer, business coach si specialist in strategie social media marketing. Cateva dintre proiectele in care este implicat Adrian sunt Academia Feed Forward – http://www.feedforward.ro (cursuri si resurse pentru manageri, profesionisti si antreprenori), agentia digitala Mushbloom – http://www.mushbloom.co.uk si http://www.ghidulretelelorsociale.ro.
Blog personal http://www.adrianniculescu.com