• 10 Dec. 2013
  • 2 min

Cum faci networking la un eveniment?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com Saptamana aceasta se desfasoara la Bucuresti o noua editie a evenimentului Business Days unde sunt asteptati peste […]

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu

http://www.adrianniculescu.com

Saptamana aceasta se desfasoara la Bucuresti o noua editie a evenimentului Business Days unde sunt asteptati peste 1,000 antreprenori, manageri si profesionisti, evenimentul fiind sustinut prin participarea ca speakeri de  peste 100 personalitati din diverse domenii de activitate.

Dupa Craiova si Cluj am din nou placerea sa ma alatur echipei Business Days pentru a modera workshop-ul despre comunicarea prin retelele sociale si a prezenta un panel despre publicitatea pe Facebook.

Un astfel de eveniment este o oportunitate excelenta de business networking si am observant ca foarte multa lume vede networking-ul ca pe o oportunitate de a da carti de vizita si a vinde. Da, este adevarat, toti  vindem ceva dar principiul de baza in networking-ul de afaceri este sa oferi ceva de valoare la inceput, sa creezi incredere, reciprocitate si apoi sa te gandesti la vanzari si altceva.

Asa ca pentru o strategie eficienta de business networking recomand sa avem grija la cum ii putem ajuta in primul rand pe cei cu care dorim sa ne conectam. Putem contribui cu lucruri simple sau poate chiar avem competente cu care i-am putea scoate din situatii dificile cu adevarat pe cei cu care dorim sa ne conectam.

Nu intamplator, evenimentul se desfasoara in sediul Facultatii Romano Americane, practic studentii de acum fiind cei care ar trebui sa porneasca in viata profesionala cu niste informatii suplimentare referitoare la mersul economiei nationale si mondiale pe care le pot primi nu de la profesori ci de la antreprenori si manageri, cei aflati in linia intai a performantei in afaceri.

Daca ajungeti la Business Days, ne vedem acolo si foarte important, in networking-ul de afaceri intai oferiti ceva de valoare si de preferat sa nu va ganditi sa cereti ceva in schimb.

—————————————————————————————————–

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu.

Adrian Niculescu este antreprenor, trainer, business coach si specialist in strategie social media marketing. Cateva dintre proiectele in care este implicat Adrian sunt Academia Feed Forward – http://www.feedforward.ro (cursuri si resurse pentru manageri, profesionisti si antreprenori), agentia digitala Mushbloom – http://www.mushbloom.co.uk si http://www.ghidulretelelorsociale.ro.

Blog personal http://www.adrianniculescu.com

Linkedin: http://ro.linkedin.com/in/adrianniculescu

A fost util articolul? 0

Leave a Reply