• 2 Nov. 2005
  • 1 min

Cand materialele de marketing dau gres.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

… intoarceti-va la birou si cautati noi potentiali clienti I: Am infiinat o firma de supraveghere video si m-am indreptat spre magazinele de desfacere. Recent am […]

… intoarceti-va la birou si cautati noi potentiali clienti

I: Am infiinat o firma de supraveghere video si m-am indreptat spre magazinele de desfacere. Recent am inpartit 550 de fluturasi cu informatii despre produse si preturi, dar nu am primit nici un raspuns. Am dat 1000 de telefoane prin care am reusit sa vand doar cinci sisteme cu un profit de $3,000 in 60 de zile. Aveti vreun sfat pentru a ne creste vanzarile ? Credem ca este o piata buna.

R: Ca majoritatea intreprinzatorilor, cred ca v-ati lansat pe baza unei senzatii fara sa efectuati studii de piata. aveti nevoie de informatii concrete. Stabiliti profilul clientului – dimensiune, venituri sau locatie. Cate magazine indeplinind criteriile voastre nu au un sistem de supraveghere si cate isi permit sa cumpere unul la oferta voastra? Concurenta este stransa su va confruntati cu o piata saturata? Fara aceste date, orbecaiti in intuneric.

Inainte de toate, angajati o firma de prospectare pentru anchete telefonice. Efectuati o analiza a concurentei pentru a le aduna materialele. Folositi-le pentru a va evalua preturile si modurile in care compania aduce un plus de calitate – servicii suplimentare, produse sau caracteristici- care sa va scoata in evidenta. Apoi veniti cu avantaje clare pentru a va pozitiona pe piata.

Intalniti-va cu potentiali clienti calificati – cei despre care studiile de piata spun ca vor fi receptivi la mesajul vostru. In loc de a imparti fluturasi, care va indeparteaza de imaginea de caliatate, creati brosuri pe care sa le folositi si la intalniri.daca pana acum publicitatea prin telefon a dat rezultate slabe, veti observa imbunatatirea lor odata ce veti retusa lista. Cauzele ar putea sta si in abilitatile voastre slabe in marketingul prin telefon sau un chestionar prost intocmit. Angajati o companie care sa il faca pentru voi.

Serviciile cu clientii duc la zvonuri pozitive. Solicitati referinte pentru fiecare din cele cinci sisteme vandute si cereti feedback de la clienti – folositi ca materiale promotionale.

Desi cer timp, relatiile cu clientii sunt o fundatie solida pentru vanzari.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply