Compania voastra cheltuie mii de dolari anual pe conceperea, tiparirea si expedierea brosurilor in vederea eficientizarii eforturilor de vanzare. Inainte de o expedia, cititi urmatoarele indicatii. […]
Compania voastra cheltuie mii de dolari anual pe conceperea, tiparirea si expedierea brosurilor in vederea eficientizarii eforturilor de vanzare.
Inainte de o expedia, cititi urmatoarele indicatii. Veti creste vanzarile di economisi miile de dolari – care ar putea la fel de bine intra in buzunarul vostru.
Iata ce se intampla cu majoritatea brosurilor:
Scrisorile si in general corespondenta sunt deschise si filtrate de secretara factorului de decizie. Restul este aruncat la gunoi sau redirectionat spre subalterni care nu au putere de decizie.
Dati-i un aspect important
Pentru a elimina factorul secretara si posibilitatea de a fi aruncata la gunoi sau redirectionata, si a va asigura ca va ajunge in mainile factorului de decizie, scrieti urmatoarele:
INDICATII:
Adaugati o eticheta de expediere:
(numele destinatarului)
Nr dvs. de referinta este:356821
Vezi evidentierile
De ce functioneaza manevra ?
Cand secretara vede eticheta, va crede ca este ceva important pe care seful ei il astepta. De unde sa stie ca este doar un numar de fisier intern ? Pentru ea este un numar de neinlocuit care trebuie trecut mai departe.
Cum determinati factorul de decizie sa citeasca brosura ?
Aici intra in scena evidentierile. Cand va vedea “vezi evidentieri” va fi tentat sa arunce macar o privire din curiozitate, important sa subliniati cateva propozitii cheie care trebuie sa cuprinda profiturile atat de importante pentru client. Daca acestea sunt suficient de incitante, va va suna sau cel putin va fi mult mai receptiv la viitoarele contactari.
Cum pot face o brosura mai buna ?
Daca nu e imbibata de profituri in favoarea clientului, nu e buna de nimic. Cereti directorului de marketing sau presedintelui sa contacteze o agentie de publicitate care sa va creeze o brosura care sa VANDA.