Poti crea un personaj care sa aiba viata. Ar putea fi un rol jucat de un actor sau un personaj din desene animate, un politician decedat. […]
Poti crea un personaj care sa aiba viata.
Ar putea fi un rol jucat de un actor sau un personaj din desene animate, un politician decedat. Toate acestea sunt personaje create pentru a juca in acel spot publicitar.
Un caracter inventat nu poate reprezenta personalitatea marcii la fel de bine. Poate fi amuzant, dar atat. Un personaj – marca trebuie sa reprezinte personalitatea acelei marci.
Cele mai reusite campanii publicitare din lume au la baza personaje fictive. Dar, se intampla ca aceste personaje sa nu coincida cu publicul tinta.
Personajul trebuie sa fie interesant, la fel ca si personajele din filmele sau romanele apreciate. Sa fie diferit, imprevizibil, sa aiba personalitate, sa aiba un comportament ciudat sau sa fie exuberant.
Acesta batranica excentrica se plange ca nu gaseste carnea de vita, in timp ce analizeaza un hamburger la un restaurant concurent.