• 15 Aug. 2006
  • 1 min

Prezinta declaratiile consumatorilor.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Imagineaza-ti oameni folosind produsul sau serviciul. Ideea este sa gasesti pe cineva care sa zica “Da, eu il folosesc. Si, uite, asta imi place la el!” […]

Imagineaza-ti oameni folosind produsul sau serviciul.

Ideea este sa gasesti pe cineva care sa zica “Da, eu il folosesc. Si, uite, asta imi place la el!”

Reclamele bazate pe declaratii au doua avantaje – pot fi:
– un mod eficient de a atrage atentia oamenilor si
– o ocazie potrivita sa iti construiesti marca.

Trebuie sa folosesti oameni care sa se identifice cu personalitatea marcii.

Poti obtine declaratiile unor oameni celebri sau mai putin celebri, dar interesanti. Iata cateva categorii:

Celebritati. Avantajul este ca oamenii faimosi sunt in atentia tuturor si pot fi recunoscuti usor. Dar, alege o vedeta care sa se potriveasca cu personalitatea marcii. De exemplu, o declaratie a vedetei respective le-ar confirma oamenilor faptul ca ea foloseste cu adevarat produsul. O vedeta pe post de prezentator ar vorbi doar despre acel produs.

Consumatori anonimi. Alege persoane care sa fie atat interesante, cat si amuzante. Ar putea avea o personalitate deosebita sau o meserie interesanta. Sau poate doar o infatisare ciudata. Sau au realizat ceva in viata, cum ar fi castigarea unei medalii olimpice de bronz la un maraton de 20 de km.

Expertii. Medicii, oamenii de stiinta sunt persoane care atrag atentia. Oameni credibili, multumita experientei acumulate.

Oamenii obisnuiti. Acestia ar fi folositi pentru a incerca produsul in cadrul reclamei sau ca sa explice de ce au ales exact acel produs. Vorbesc despre avantajele lui. Reprezinta intruchiparea publicul tinta, lucru care il poate face credibil.
E o metoda care iti permite sa profiti de tehnologie. Poti alege personaje ciudate:

Celebritati decedate.

Oameni plicticosi sau tantalai. Persoane cu o atitudine cat se poate de negativa.

Animale sau personaje din desene animate.

Sau oameni care au realizat ceva important in viata, dar e irelevant:

* Al 156-lea alpinist care a urcat pe muntele Everest subscrie la site.
* Bob Dole, cel care a pierdut alegerile prezidentiale din 1996, sprijina alegerea cardului Visa.
* Femeia care convietuieste cu 36 de pisici declara ca sustine serviciul telefonic international pentru distante mari. Are atatea guri de hranit, incat e nevoita sa economiseasca orice banut.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply