Creeaza senzatia de sexualitate. Sexul. E doar o activitate a oamenilor. Si e foarte tentant sa adaugi putina sexualitate la imaginea, textul, vocea, vocabularul folosit in […]
Creeaza senzatia de sexualitate.
Sexul. E doar o activitate a oamenilor. Si e foarte tentant sa adaugi putina sexualitate la imaginea, textul, vocea, vocabularul folosit in reclama.
Nu te pripi!
E ca si in relatiile umane. Mai intai trebuie sa te gandesti si sa fii sigur ca vrei sex. Iar daca vrei, va trebui sa decizi cat de departe vrei sa ajungi.
Sexul se vinde bine cateodata. E una dintre fortele instinctuale fundamentale ale naturii umane. In America si in Asia e nevoie de precautie in acest domeniu. Risti sa provoci reactii negative!
Sexul e folosit cu succes in cazul produselor sau serviciilor care asigura cresterea apetutului sexual. Poate fi vorba despre parfumuri, o masina eleganta sau chiar bijuterii. Chiar si reclama la o pasta de dinti iti poate promite o respiratie proaspata, deci si un zambet irezisitbil si ravnit de multi.
“Da-o jos! Inlatur-o toata!” zice femeia din reclama, folosind o intonatie sexy. Produsul promovat este o crema de barbierit.
In cazul produselor ca acesta, folosirea unor elemente care fac aluzie la sexualitate pot asigura succesul. Campania ta poate fi apreciata de public si chiar sa primeasca premii.
Intotdeauna sexualitatea va atrage atentia tutror, indiferent de tipul produsului sau al serviciului. Modul de abordare poate fi socant sau chiat istet. Incepand cu reclamele la haine si pana la Hotelurile Hyatt, care aveau sloganul “Tu cu cine te culci?”
Reclama la pagere Motorola. O femeie e modelul studentilor la ora de desen. Poarta doar un sarong care ii aluneca incet pe coapse. In final, ia pagerul si il foloseste pentru a-si fixa sarongul. Cu toate ca nu e foarte reusita, reclama a atras atentia barbatilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani.
Vrei sex? Nici o problema. Foloseste-l, bucura-te de el. Mai putin sau mai mult, oriunde si oricand.
Numai sa nu abuzezi de el, lucru care se intampla intr-o reclama de genul: titlul mare – SEX; subtitulul: “Acum ca ti-am atras atentia, permite-mi sa-ti vorbesc despre cele mai avantajoase oferte pentru asigurari de viata.”
In campaniile publicitare internationale trebuie sa tii cont de faptul ca valorile sexuale si tabuurile sunt percepute diferit, in functie de tara.