• 14 Nov. 2006
  • 1 min

Personifica produsul !

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Ofera-i produsului caracterisitici umane. E o metoda numita personificare si care te poate ajuta sa creezi reclame mai interesante si relevante pentru public. Mai uman inseamna […]

Ofera-i produsului caracterisitici umane.

E o metoda numita personificare si care te poate ajuta sa creezi reclame mai interesante si relevante pentru public. Mai uman inseamna mai interesant.

Poti transforma produsul intr-o persoana, la modul cel mai serios. Sau ii poti crea abilitati umane, vorbirea, gandirea sau emotiile.

Iti poti folosi imaginatia si pentru a crea lucruri mai aparte. Un om dependent de calculator cu degete in forma de taste.

Daca promovezi un serviciu, poti crea o icoana vizuala personificata. De exemplu, ce parere are portmoneul despre banca ta.

Aceasta metoda ar fi folosita in cazul in care clientul e din acest domeniu si vrea sa inceapa o campanie de promovare sau sa-si construiasca o marca puternica.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply