• 28 Sep. 2009
  • 1 min

Cum sa ai destul de multa incredere din partea clientilor tai pentru a ii face sa cumpere.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

1. Redu frica eliminand indoielile. Cumparatorii cumpara cand ai redus pericolul cumpararii. 2. Fii gratios si compasionat decat flamand si needucat. Nu te lasa niciodata in […]

1. Redu frica eliminand indoielile.

Cumparatorii cumpara cand ai redus pericolul cumpararii.

2. Fii gratios si compasionat decat flamand si needucat.

Nu te lasa niciodata in situatia in care sa iti trebuiasca afacerea pentru a supravietui, cumparatorii simt asta si fug.

3. Concentreaza-te ce gaseste cumparatorul interesant la produsul tau.

Pot exista 22 de caracteristici cheie ale serviciului tau, dar fii indeajuns de atent pentru a observa care 1 sau 2 din ele indicate de cumparatori chiar si subtile ii sunt de interes.

4. Pune intrebari care iti vor oferi indeajuns de multe informatii pentru a intelege cumparatorul, ce le este necesar si cum ii poti ajuta.

Nu fii rusinos, dar nici o mitraliera, mai degraba—intereseaza-te despre cumparator si adu-l la lumina.

5. Fii un exemplu graitor pentru cat de eficient este produsul sau serviciul tau

Credibilitatea poate fi imediat stabilita cand ceea ce ai si felul in care creezi o legatura lasa sa se vada calitatea si puterea produsului sau serviciului tau.

6. Ajuta-ti cumparatorul sa se identifice si sa simta ceva ce nu au mai simtit inainte sau de ceva timp.

Majoritatea oamenilor cumpara o emotie, si apoi justifica aceasta prin informatii.

7. Indica ce va face si ce nu va face produsul tau.

Intotdeauna insista, pune accentul pe partile pozitive si fii entuziast, dar mentioneaza ce va face si ce nu va face produsul tau.

8. Gaseste o cale sa le comunici oamenilor ca stii cine sunt si ceea ce cauta.

Gaseste o eticheta bine formulata care sa le descrie situatia in asa fel incat sa inteleaga ca ii intelegi.

9. Fii expert atat in ceea ce priveste produsul tau dar si…

… in ceea ce reprezinta clientii tai, ce nevoi au, cum folosesc produsul, ce probleme sunt rezolvate de acesta, si cum un cumparator poate indrepta curba informationala la valoarea centrala a produsului/serviciului.

10. Nu da telefoane reci – intotdeauna fii recomandat posibililor clienti.

Daca nu esti recomandat de clientii curenti, atunci poate ca nu faci o treaba atat de buna cu ei, dar aceasta se poate repara!

A fost util articolul? 0

Leave a Reply