• 9 Sep. 2008
  • 1 min

Ai participat sau ai investit intr-un training de vanzari?

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Ai participat sau ai investit intr-un training de vanzari si faci parte din una din categoriile de mai jos: • agenti de vanzari/ reprezentanti; • supervizori/ […]

Ai participat sau ai investit intr-un training de vanzari si faci parte din una din categoriile de mai jos:
• agenti de vanzari/ reprezentanti;
• supervizori/ coordonatori de vanzari;
• directori regionali/directori de vanzari;
• manageri/directori/specialisti RU;
• directori generali/directori executivi/presedinti de companii ?

In acest caz participa la studiul “Eficienta trainigului de vanzari” si intra in cursa premiilor:

• Un weekend pentru 2 persoane in Poiana Brasov;
• 10 carti “Funky Business – Talentul face capitalul sa danseze”, Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom;
• 10 carti de specialitate din domeniul vanzarilor;
• 3 participari la un Open de Vanzari organizat de compania De KLAUSEN;
• Un abonament la Conferinta anuala de Training 2008 in valoare de 580 euro;
• Un studiu Romanian HR PROFILE 2008;
• 10 exemplare din raportul cercetarii “Eficienta trainingului de vanzari”.

Completeaza chestionarul, START CHESTIONAR

Perioada de derulare a studiului: 23 iulie – 30 septembrie 2008.
Castigatorii vor fi anuntati in data de 1 octombrie pe site-ul www.deklausen.com si www.business-edu.ro.

Eficienta departamentului de vanzari este unul dintre aspectele cheie al oricarei companii. Cum se modifica rezultatele acestuia in momentul in care se investeste in training de vanzari? Ce efect au aceste traininguri asupra agentilor de vanzari, coordonatorilor sau directorilor de vanzari? Masoara impactul traingului de vanzari asupra performantei participand la studiul nostru!

Rezultatele studiului vor fi prezentate in cadrul Conferintei anuale de Training 2008.

Cercetare realizata de compania De KLAUSEN in colaborare cu Business-edu .

A fost util articolul? 0

Leave a Reply