• 4 Jul. 2006
  • 2 min

Alegerea reclamei potrivite.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

I: As vrea sa folosesc reclame tiparite pentru a-mi promova afacerea, dar nu sunt sigur ce trebuie sa fac. Care sunt avantajele si dezavantajele alegerii publicatiilor, […]

I: As vrea sa folosesc reclame tiparite pentru a-mi promova afacerea, dar nu sunt sigur ce trebuie sa fac. Care sunt avantajele si dezavantajele alegerii publicatiilor, scrisorilor sau a reclamelor din Pagini Aurii?

R: O reclama publicata in Pagini Aurii, editia locala, reprezinta primul tip de publicitate la care trebuie sa apelezi. Este necesar, pentru ca-i confera afacerii tale credibilitate. Reprezinta asigurarea publicului ca firma nu e doar un furnizor pasager care isi propune sa profite de clienti, iar apoi sa dispara. Dupa parerea mea, nu e nevoie de o reclama de dimensiuni mari pentru a realiza acest lucru. E suficienta mentionarea firmei.

Problema care apare la folosirea Paginilor Aurii este ca, in timp ce cauta numarul de telefon al firmei tale, potentialii clienti pot fi tentati sa contacteze o firma concurenta. O firma mai mare, probabil, cu anunturi mai mari decat firmei tale, acesta fiind un dezavantaj major al intreprinderilor mici. De aceea este recomandabil sa iti faci publicitate in Pagini Aurii, dar niciodata sa nu spui ca poti fi gasit acolo.

Din ziare, clientii pot afla, de asemenea, daca o afacere este mai mare sau mai mica, in functie de marimea anunturilor publicitare. Anuntul tau mic de 1/8 se poate afla chiar sub un anunt de jumatate de pagina sau alaturi de un afis publicat pe toata pagina, astfel ca cititorii intuiesc si marimea companiei. Vei reusi insa mai usor sa ai parte de o promovare mai larga daca alegi varianta saptamanalelor.

Ziarele sunt citite mai cu seama de oamenii care au depasit varsta de 50 de ani. Tinerii prefera sa afle stirile de la radio sau TV. Acesta este motivul pentru care ar trebui sa eviti tiparirea unui anunt de dimensiuni mici. De fapt, daca publicul tau tinta are peste 50 de ani, e necesara folosirea unui font putin mai mare, indiferent de tipul anuntului tau.

Direct-mailing-ul este, de asemenea, un instrument important prin care te poti adresa in mod direct potentialilor clienti, trimitandu-le o scrisoare de prezentare si/sau o oferta personalizata.

Anunturile publicitare iti confera o gama larga de optiuni. Trebuie doar sa retii ca trebuie folosite cele care iti avantajeaza afacerea si care vor ajunge la pulicul tinta.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply