• 4 Jan. 2005
  • 1 min

Analogiile sunt necesare

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Trebuie sa faci analogii. Ce poti zice, ce poti arata. Cum poti crea analogii? Exista multe variante. Produsul tau poate fi comparat cu cel al companiilor […]

Trebuie sa faci analogii.

Ce poti zice, ce poti arata. Cum poti crea analogii? Exista multe variante.

Produsul tau poate fi comparat cu cel al companiilor concurente

Iata un exemplu de reclama TV. Un barbat intr-un Cadillac nou-nout parcheaza langa un Lexus nou. Soferul din Cadillac coboara din masina si striga “Arata bine acest Lexus! Sunt convins ca e o noua minune tehnologica! Dar sistem Northstar tot nu are, nu-i asa?” Aici sunt comparate cele doua firme concurente, evidentiandu-se un avantaj.

Compara serviciul cu el insusi

Au aparut imbunatatiri la acel serviciu? Sau poate exista o problema care ar trebui numita. Campania publicitara a revistei Rolling Stone, intitulata Perceptie / Realitate, a facut acest lucru. Au demonstrat ca oamenii care citesc revista sunt, de fapt, persoana sofisticate, importante si bogate.

Foloseste o analogie pentru a vizualiza un beneficiu
O reclama la Gold’s Gym prezinta o usa mica pe care scrie “Intrare”, langa care se afla o alta usa, una imensa, pe care e scris “Iesire”. O reclama pentru un centu de nutritie va face exact invers.

Gandeste-te care sunt caracteristicile, avantajele produsului tau, lucruri care pot fi comparate cu ale celorlalti.

Calitatile tale / Slabiciunile concurentilor
Pret mic / Calitate buna
Probleme / Solutii
Invechit / Modern

A fost util articolul? 0

Leave a Reply