Re-evalueaza fiecare fateta a campaniei tale promotionale pentru a afla de ce nu iti indeplinesti obiectivul. I: Noua mea companie angajeaza mame si bunici care sa […]
Re-evalueaza fiecare fateta a campaniei tale promotionale pentru a afla de ce nu iti indeplinesti obiectivul.
I: Noua mea companie angajeaza mame si bunici care sa ofere ingrijire la domiciliu. De asemenea oferim asistenta in centrele independente sau centrele de ingrijire asistate. Oferim supraveghere nonmedicala la domiciliu si companie. Personalul nostru rezolva comisioane, merge la cumparaturi, citeste, este un prieten, joaca un puzzle, merge la film, gateste pranzul si cina, schimba lenjeria, curata instalatiile sanitare, etc., in principiu ofera asistenta si companie pentru orice nevoie. De asemenea venim in ajutorul noilor mame. Fac publicitate intr-o revista locala apreciata si intr-o publicatie K-12 livrata prin posta fiecarui parinte cu un copil la scoala din comunitatea mea. De asemenea trimit oferte medicilor, dentistilor, centrelor pentru bolnavii de Alzheimer, prietenilor si familiilor lor. Am expediat 800 de plicuri, in functie de codurile ZIP de identificare, intr-un procent mai mare familiilor de batrani. Saptamana viitoare voi expedia plicuri pastorilor si bisericilor. Afacerea mea are deja o luna si eu nu am avut pana acum nici un client. Ce altceva pot face?
R: Probabil ca piata este saturata. Persoanele varstnice nu vor fi acelea care sa apeleze la o companie ca a dumneavostra pentru ei sau pentru soti. Este mai probabil ca persoanele care sa recurga la dumneavoastra sa fie copiii maturi ai acestora. Eu as redefini piata tinta, pentru ca banii cheltuiti pentru audienta gresita sunt bani pierduti. Cele 800 de plicuri trimise proprietarilor in varsta te vor dezamagi in doua moduri: intai de toate, pentru ca nu aceasta este piata ta tinta si in al doilea rand pentru ca rata de raspuns nu va fi nici macar de 1%. In concluzie, poti spera sa obtii opt raspunsuri, dintre care nici unul nu este un client sigur. In concluzie costul direct mail-ului a fost irosit. Expedierea plicurilor catre doctori, dentisti, centrelor pentru bolnavii de Alzheimer, prietenilor si familiilor lor este o idee buna, dar cea referitoare la pastori este de asemenea gresita. Vei dori probabil sa adaugi in lista administratorii de spitale sau specialistii de geriatrie, dar incearca sa ii contactezi personal, si nu prin intermediul ofertelor expediate prin posta. Nu stiu la ce se refera sau cum arata reclamele din aceste tiparituri, sau care este mesajul pe care il poarta.
Poti tinti audienta corecta, dar irosi efortul printr-un mesaj slab sau printr-un design neatragator. Se poate include si o adresa web, dar aceasta nu va fi accesata decat in cazul in care va starni un real interes. Utilizarea publicatiei K-12 e buna ca idee, desi cei mai multi oameni cu copii au o adevarata retea de rude, prieteni si baby-sittere din vecini pentru a-i ajuta. Un factor de influenta aici il constituie cuantumul taxelor tale raportat la preturile platite celor care ofera asistenta pentru copii la domiciliu. O alta cerinta este stabilitatea. Aceasta este importanta pentru copii mici, deci o intrebare care se naste este: “Poti asigura aceleasi persoane pentru aceeasi copii, sau trimiti o persoana diferita de fiecare data?”
Asta ar reprezenta un minus pentru tine in comparatie cu un centru specializat sau cu o baby-sitter familiara. Daca vei avea cateva succese izolate, probabil ca acestea nu vor fi suficiente pentru a-ti sustine afacerea. Incearca mai bine sa iti extinzi reteaua si sa iei contact cu agentiile de service familial, si incerca sa inchei cateva contracte.
Fa o lista cu argumentele pro si contra pentru serviicile tale fata de cele de care consumatorii benefiaciaza deja, precum centrele pentru ingrijire in timpul zilei, si ingrijitorii privati (concurentii tai, chiar daca nu se aseamana integral cu afacerea ta). Condu o cercetare pentru a intelege de ce te-ar angaja cineva si de ce nu. Astfel vei intelege cum este perceputa afacerea ta, si fa cateva ajustari pentru a te plasa pe pozitia cea mai buna. Apoi promoveaza aceste servicii, astfel incat cel mai bun rezultat ar fi sa te angajeze. O luna nu este suficient de lunga pentru a-ti da seama cum functioneaza afacerea ta. Aceste actiuni se vor rezolva in timp.