Probleme au toti. De aceea exista produse. Ca sa le rezolve ! De aceea striga copiii ca sunt morti de foame cand ajung intr-un supermarket. Sau […]
Probleme au toti. De aceea exista produse. Ca sa le rezolve ! De aceea striga copiii ca sunt morti de foame cand ajung intr-un supermarket. Sau titlurile ziarelor sunt de genul: “Aveti suficient de multi bani in banca cand iesiti la pensie?”
Acestea sunt doar niste strategii de acaparare a atentiei celor care au astfel de probleme. Ideea principala, nucleul reclamei, ar trebui sa se concentreze asupra problemei.
Strategia prezentata functioneaza mai ales in cazul clientilor care au cu adevarat probleme mari. Cu cat sunt mai grave problemele, cu atat pot fi convinsi mai usor.
Dar, in acelasi timp, te poti folosi de o problema mai putin importanta prin accentuarea beneficiilor. Un furnizor de Internet de mare viteza ar putea sa zica “Un singur clic pe mouse te poate incetini”. Imaginile ar putea cuprinde un plan detaliu cu mana unei femei care foloseste mouse-ul, iar apoi sa apara textul ales de ea ”Majoritatea degetelor faca asta cu 16 mile pe ora. Dar, mai apoi, revin la 186.000 m/s”.