Afacerile agenţiei de turism au crescut de 2,7 ori comparativ cu 2014.
Agenţia de turism online Paravion şi-a majorat afacerile de 2,7 ori în 2015 şi a atins cifra de 46 de milioane de euro. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 17,3 milioane de euro în 2014, cu 40% mai mult decât în 2013. Paravion a migrat în 2014 de la poziţia de business online al grupului Happy Tour, la cea de OTA – agenţie online, un business independent şi strategic pentru fondul de investiții GED, proprietarul Happy Tour şi Paravion.
„Astfel, am beneficiat de investiții din partea GED care ne-au permis upgradarea platformei, pentru a fi competitivi pe toate canalele online de vânzare de bilete de avion. Am diversificat produsele şi serviciile pe pieţele de bază şi am reușit să creştem vânzările de city-break-uri şi pachete de vacanţă cu chartere, am dezvoltat aplicaţia de mobile şi ne-am bazat pe o <<rupere>> din offline, aproximativ 32% dintre clienţi fiind noi şi provenind din această zonă”, a declarat Remus Vişan, managing director la Paravion.
Agenţia de turism s-a extins la începutul lui 2015 pe mai multe pieţe din Europa de Sud-Est, iar acum are echipe de agenţi de turism vorbitori de engleză, maghiară, bulgară, turcă, greacă şi spaniolă. Compania s-a dezvoltat puternic şi pe piaţa turcă, după ce a achiziţionat la începutul anului trecut portalul de rezervări Bavul.com. În paralel, au crescut vânzările pe pieţele din Bulgaria, Ungaria, Cipru, Marea Britanie și Spania.
Aproximativ 67% din cifra de afaceri înregistrată de Paravion anul trecut a fost generată de vânzările din România. Biletele de avion rămân motorul principal al agenţiei, cu o cotă de circa 85% din volumul vânzărilor, dar tendinţele din ultima vreme arată o majorare a ponderii părţii de vacanţe. Turcia este ţara în care Paravion a vândut cele mai multe bilete de avion, după România.
Paravion ținteşte afaceri de 60 de milioane de euro în 2016, în creştere cu 30% faţă de anul trecut.