• 7 Jan. 2016
  • 1 min

Paravion, afaceri de 46 de milioane de euro în 2015

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Afacerile agenţiei de turism au crescut de 2,7 ori comparativ cu 2014.

Agenţia de turism online Paravion şi-a majorat afacerile de 2,7 ori în 2015 şi a atins cifra de 46 de milioane de euro. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 17,3 milioane de euro în 2014, cu 40% mai mult decât în 2013. Paravion a migrat în 2014 de la poziţia de business online al grupului Happy Tour, la cea de OTA – agenţie online, un business independent şi strategic pentru fondul de investiții GED, proprietarul Happy Tour şi Paravion.

„Astfel, am beneficiat de investiții din partea GED care ne-au permis upgradarea platformei, pentru a fi competitivi pe toate canalele online de vânzare de bilete de avion. Am diversificat produsele şi serviciile pe pieţele de bază şi am reușit să creştem vânzările de city-break-uri şi pachete de vacanţă cu chartere, am dezvoltat aplicaţia de mobile şi ne-am bazat pe o <<rupere>> din offline, aproximativ 32% dintre clienţi fiind noi şi provenind din această zonă”, a declarat Remus Vişan, managing director la Paravion.

Agenţia de turism s-a extins la începutul lui 2015 pe mai multe pieţe din Europa de Sud-Est, iar acum are echipe de agenţi de turism vorbitori de engleză, maghiară, bulgară, turcă, greacă şi spaniolă. Compania s-a dezvoltat puternic şi pe piaţa turcă, după ce a achiziţionat la începutul anului trecut portalul de rezervări Bavul.com. În paralel, au crescut vânzările pe pieţele din Bulgaria, Ungaria, Cipru, Marea Britanie și Spania.

Aproximativ 67% din cifra de afaceri înregistrată de Paravion anul trecut a fost generată de vânzările din România. Biletele de avion rămân motorul principal al agenţiei, cu o cotă de circa 85% din volumul vânzărilor, dar tendinţele din ultima vreme arată o majorare a ponderii părţii de vacanţe. Turcia este ţara în care Paravion a vândut cele mai multe bilete de avion, după România.

Paravion ținteşte afaceri de 60 de milioane de euro în 2016, în creştere cu 30% faţă de anul trecut.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply