• Trimite-ti recruiterii in locurile de recreere unde este probabil sa-i gasesti pe potentialii candidati, cum ar fi statiuni de ski, locuri de vacanta frecventate vara. […]
• Trimite-ti recruiterii in locurile de recreere unde este probabil sa-i gasesti pe potentialii candidati, cum ar fi statiuni de ski, locuri de vacanta frecventate vara.
• Organizeaza o “Garnizoana” (cu plata) pentru a-i atrage pe oameni sa-si dezvolte abilitatile potrivite nevoilor organizatiei tale.
• Creeaza o identitate persistenta organizatiei tale la targurile de joburi.
• Treci dincolo de grupurile tinta tipice pentru recrutare. Descopera care sunt talentele si abilitatile care pot fi predate cu usurinta intr-un training cu scopul de a le implementa in organizatia ta.
• Apeleaza la mijloace simple pentru a gasi candidati. Printre instrumentele puternice in acest sens se numara: pliantele trimise prin posta, cum ar fi cupoanele, cartile postale, si brosurile care tintesc anumite categorii de varsta.
• Nu uita de piata internationala a fortei de munca.
• Organizeaza interviurile in asa fel incat sa fi disponibil 12-16 ore, modificand programul personalului de la resurse umane. Adapteaza-te la programul candidatilor stabilind interviuri inainte sau dupa programul lor de lucru.
• Lasa-i pe managerii cu experienta sa ia interviurile.
• Organizeaza programe bune de practica (internship) pentru a face reclama companiei si pentru a descoperi persoane talentate.
• Ofera un tur al companiei pentru a-ti face reclama in exterior.
• Promoveaza mereu valorile companiei.