• 20 Apr. 2005
  • 1 min

Centrele telefonice

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Centrele telefonice sunt utilizate din ce in ce mai des in departamentele de resurse umane. Centrele telefonice confera o abordare mai personala, mai “umana” personalului resurselor […]

Centrele telefonice sunt utilizate din ce in ce mai des in departamentele de resurse umane. Centrele telefonice confera o abordare mai personala, mai “umana” personalului resurselor umane care ofera asistenta pentru probleme legate de sanatate/ beneficii si plata salariala. O serie de angajatori planuiesc sa extinda centrele telefonice si in domenii MRU precum relocatie, managementul handicapurilor, si probleme legate de egalitatea sanselor de angajare.

Un avantaj al centrelor telefonice este flexibilitatea lor. Bazate pe nevoile si bugetele companiilor, centrele telefonice pot fi localizate oriunde, de la centrul marilor orase pana la zonele rurale mai indepartate. Un alt avantaj pe care-l prezinta aceste centre se refera la sporirea suficientei de sine a angajatului, fapt care-i ajuta pe angajati sa gaseasca solutii singuri fara sa apeleze la colegii de lucru sau la superiori pentru ajutor.

Pentru a pune in functiune un centru telefonic, angajatorul trebuie sa aiba atat reprezentanti in domeniul serviciului cu clientii cu abilitati de lucru cu oamenii, cat si angajati care au abilitati de comunicare interumana si au simtul profesionalismului. Acesti facotri sunt importanti pentru mentinerea unei calitati ridicate a serviciilor.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply