In unele cazuri, Managerul de Proiect cere fiecarui membru al echipei sa ajusteze planul tinand cont de situatia curenta si de efortul exprimat in ore. In […]
In unele cazuri, Managerul de Proiect cere fiecarui membru al echipei sa ajusteze planul tinand cont de situatia curenta si de efortul exprimat in ore. In acest scenariu, membrii echipei ofera rezultatele muncii lor. De obicei, membrii echipei nu au voie sa isi atribuie noi sarcini decat cele incluse in plan. Dupa ce echipa ajusteaza planul, Managerul de Proiect poate incepe evaluarea situatiei generale a proiectului.
In cazul proiectelor mari, se intampla sa fie aleasa o persoana sau chiar doua care sa ajusteze planul in locul Managerul de Proiect.
Acestia pot obtine informatiile de la membrii echipei si sa le adauge in planul curent. Acestia pot intocmi un set de rapoarte standard pentru Managerul de Proiect si sa obtina informatii suplimentare de la membrii echipei in legatura cu toate detaliile ce par anormale. Toate acestea ii vor fi aduse Managerului de Proiect pentru o analiza si evaluare finala.
Concluzia este ca echipa suplimentara ajuta mult la realizarea logisticii asociate cu planul de lucru. Totusi, responsabilitatea ramane a Managerului de Proiect. El trebuie sa inteleaga ce se intampla si sa ia deciziile portivite pentru ca proiectul sa fie realizat cu succes.