Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com Acum circa doi ani am descoperit cuvantul webinar si de atunci l-am folosit de foarte […]
Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com
Acum circa doi ani am descoperit cuvantul webinar si de atunci l-am folosit de foarte multe ori in activitatea mea de marketing online. Webinarul este practic o sesiune prin care unul sau mai multi vorbitori prezinta un curs, o idee sau un produs catre o audienta prin intermediul calculatorului. Avantajul unei astfel de intalniri online este ca atat prezentatorii cat si participantii se pot afla in colturi diferite ale lumii si pot participa de la birou, de acasa sau din practic orice locatie.
Webinariile au devenit in ultima vreme una dintre cele mai interesante modalitati de a oferi traininguri si prezenta produse sau servicii care necesita vanzare consultativa.
Webinariile pot fi de training, ca parte a unui produs informational achizitionat anterior, gratuite, de continut sau prezentare, in cazul acestora din urma la sfarsit urmand sa fie prezentata o oferta speciala.
Daca in e-mail marketing discutam de o conversie de 1-2%, in cazul webinariilor, conversia este de 5-10% in functie de pretul produselor si in general acestea se tin pentru vanzari unitare de valoare medie/ mare.
Departamentele de marketing sunt intr-o permanenta cautare de noi medii si modalitati de promovare a ofertelor, asa ca recomand webinariile pentru ca aduc conversii foarte bune.
Practic, ai nevoie de o platforma dedicata, cum ar fi de exemplu www.anymeeting.com sau www.gotowebinar.com, un computer si … participanti.
Este de recomandat ca un webinar sa nu dureze mai mult de 60 de minute, riscand altfel sa se piarda audienta.
—————————————————————————————————–
Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs de Adrian Niculescu.
Adrian Niculescu este antreprenor, trainer, business coach si specialist in strategie social media marketing. Cateva dintre proiectele in care este implicat Adrian sunt Academia Feed Forward – http://www.feedforward.ro (cursuri si resurse pentru manageri, profesionisti si antreprenori), agentia digitala Mushbloom – http://www.mushbloom.co.uk si http://www.ghidulretelelorsociale.ro.
Blog personal http://www.adrianniculescu.com