Cresterea rapida a costurilor retetelor medicale reprezinta o provocare importanta pentru administratori: Cauta modalitati de administrare mai eficienta a utilizarii retetelor si planifica costurile. In plus, […]
Cresterea rapida a costurilor retetelor medicale reprezinta o provocare importanta pentru administratori: Cauta modalitati de administrare mai eficienta a utilizarii retetelor si planifica costurile. In plus, atat economiile de partea angajatorului cat si a angajatului sunt posibile in multe cazuri, folosind medicamente preventive si marci generice.
Totusi, consumatorii sunt asaltati cu reclame la ultimele medicamente descoperite pentru tratarea anumitor boli sau imbunatatirea calitatii vietii. Managerii beneficiilor si farmacistii sunt de acord asupra faptului ca este greu sa combati personalitati cunoscute cum sunt Bob Dole sau Joan Lunden cand fac reclama celor mai noi firme de medicamente. La sfarsitul fiecarei reclame urmeaza sfatul “consultati medicul”, care este urmat de public in mare masura. Dar dificultatea cea mai mare este de a-i convinge pe pacienti ca de cele mai multe ori marcile generice sunt la fel de bune ca si cele renumite.
Avand in vedere numarul record de medicamente noi de pe piata, managerii beneficiilor cauta modalitati de procurare a unor produse farmaceutice accesibile. Unele din metodele aplicate includ: plati ierarhizate pentru marci cunoscute si generice; autorizatii care sa ajute la suportarea costurilor; si programe de management privind ingrijirile medicale. Un program farmaceutic complet ar trebui sa includa sprijin, educatie si elemente de ingrijire a sanatatii.