• 5 Jan. 2005
  • 2 min

Controlati relatiile cu publicul cu ajutorul programe lor de tip CRM

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Va cunoasteti clientii ? Probabil nu chiar atat de bine pe cat credeti. Managenentul relatiilor publice va ajuta sa va concentrati eforturile asupra oamenilor care pun […]

Va cunoasteti clientii ? Probabil nu chiar atat de bine pe cat credeti.

Managenentul relatiilor publice va ajuta sa va concentrati eforturile asupra oamenilor care pun unt pe painea voastra.

Programul include o gama larga de instrumente pentru intelegerea si deservirea clientilor existenti si potentiali. Ar parea o cheltuiala inutila, dar focalizarea pe client ar trebui sa va creasca veniturile, sa reduca costurile, sau chiar ambele.

Aplicatiile sunt grupate astfel:

Automatizarea fortei de vanzare – va urmareste fondul de prospecte in miscarea lor de la potentiali la cumparatori activi; include si identificarea de noi potentiali clienti si a interactiunilor cu ei. cu o asemenea ”arma”, puteti sa estimati o cifra reala de venituri, sa va observati cercul de afaceri si sa evaluati eficienta vanzatorilor.

Automatizarea suportui pentru clienti – imbunatateste procesul gestionarii clientelei in sensul maximizarii satisfacerii in acelasi timp cu reducerea costurilor, indiferent se sistemul folo site – telefonic, personal sau online. Ele merg de la informatie online directa sau gasita pe baza raspunsurilor la intrebari puse anterior, identificare de cazuri similare.

In final, instrumentele de automatizare permit verificarea eficacitatii eforturilor de publicitate si marketing. Se pot urmari cheltuielile de la activitati precum expozitii comerciale, scrisori postale si publicitate si le compara cu vanzarile generate de sau care pot fi atribuite respectivelor actiuni. Desi nu poate fi considerata drept unitate de masura perfecta, determinarea profitului acestor investitii nu poate fi decat un pas inainte in dezvoltarea oricarei activitati comerciale.

Vestea cea buna este ca producatorii programelor CRM auintrodus pe piata si pachete destinate micilor afaceri. Dar fiti atenti sa fie intr-adevar adaptat dimensiunii companiei – cautati programele specializate pe nevoile voastre.

Programele pot avea preturi destul de ridicate. Nu va speriati daca veti vedea etichete de $3,000 pana la $5,000. pentru aplicatii complexe, preturile pot urca si pana la zeci de mii de dolari.

Exista si aplicatii CRM care sa nu apese atat de greu pe bugetul micilor companii. Preturile variaza de la $50 pana la $150 de utilizator pe luna. Daca e prima data cand testati programele CRM, acesta este modul cel mai simplu de a reduce timpul necesar integrarii aplicatiilor in sistemul vostru general.

Intr-o lume in care interactiuni reale companie-client abia daca mai exista, tehnologia CRM este cel mai bun mod de a personaliza relatia cu clientii.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply