• 21 Dec. 2006
  • 1 min

“Cum?” – asta e intrebarea

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Ofera solutii practice si amuzante. Conceptul trebuie sa fie serios, dar amuzant. – O reclama la pasta de dinti incepe cu prezentarea unei camere intunecate. Se […]

Ofera solutii practice si amuzante. Conceptul trebuie sa fie serios, dar amuzant.

– O reclama la pasta de dinti incepe cu prezentarea unei camere intunecate. Se aude o voce: “Cum poti avea un zambet stralucitor? Si se face un plan detaliu cu un zambet care lumineaza camera ca un blit. Iar in continuare, in imagine apare … (gandeste-te la raspuns)

– Un anunt publicitar al unei companii aeriene scria, “Cum poate fi evitata intarzaierea unui avion?”

Oamenii vor sa stie cum pot fi facute unele lucruri. Cum sa faca bani. Cum sa faca sex mai bine sau cum sa castige premii.

Uneori e bine sa fii cat mai convingator. “Cum poti economisi 50% prin designul mobilierului”

Uneori e bine sa fii cat mai ciudat sau amuzant. “ Cum sa mananci un hamburger Jolly Roger si sa iti pestrezi demnitatea in acelasi timp.”

Fii cat mai clar prin ceea ce transmiti.

Nu trebuie sa folosesti exact aceleasi cuvinte, “cum sa.” Era un titlu “Ghid pentru selectarea unui broker online”. E tot una cu “Cum sa alegi un broker online.”

Trebuie doar sa te joci cu cuvintele.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply