• 5 May. 2015
  • 2 min

Cum generam leaduri utilizand social media?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Adrian Niculescu   http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes     Incep articolul de astazi prin a stabili o regula noua: […]

Adrian Niculescu

 

http://www.facebook.com/adrianniculescucom

http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu

http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti

http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes

 

 

Incep articolul de astazi prin a stabili o regula noua: la fiecare articol voi atasa si link-ul catre un video de cateva minute (in limba romana). Pentru astazi voi atasa link-ul catre un webinar (online masterclass) prezentat in urma cu doua zile despre subiectul generarii de leaduri utilizand social media: https://www.youtube.com/watch?v=roX5xz61W8w . Acesta este in engleza dar promit ca urmatoarele vor fi in lima romana si create special ca sa insoteasca articolele mele de pe ejobs. A fost creat ca un element de suport al cursului meu despre social media Social Media To The Bankhttp://www.socialmediatothebank.com . 

 

Imi doream sa realizez mai multe materiale video si simteam ca undeva aveam un fel de blocaj in a le realiza. Suntem in era youtube-ului in care nu trebuie neaparat ca video-urile informative sa fie create intr-un studio. Camera telefonului este suficienta, continutul este important. Ce am facut? Mi-am impus ca de fiecare data cand ies sa alerg dimineata sa filmez un clip de 1-3 minute despre cate un subiect  legat de dezvoltarea personala. Astazi l-am filmat pe cel cu numarul #50. Ce legatura are asta cu generarea de leaduri utilizand social media? In primul rand este vorba de a comunica intr-un mod diferit daca avem acest obiectiv si deci de a ne seta noi obiceiuri de comunicare.

 

In primul rand si asa fac "the big guys" social media este utilizata ca un excelent canal de a genera leaduri – adrese de mail are apoi sunt introduse in funnel-ul de vanzare – o serie de mesaje care incep sa fie transmise fiecarui nou abonat. In acest sens exista doua propuneri de valoare: calitatea continutul publicat pe social media si ulterior in newslettere si valoarea perceputa de consumator a bonusului oferit pentru inregistrare la newsletter. Am mai spus-o, scris-o si o repet: "in social media oamenilor nu le place sa li se vanda insa noi stim ca lor le place sa cumpere".

 

Focusul in comunicarea in social media ar trebui sa fie pe crearea de valoare, oferirea de continut interesant si generarea unui anumit tip de emotii care sa fie benefica asocierii cu produsul si brandul nostru. Fiecar consumator este bombardat in fiecare zi cu sute de mesaje de vanzare si atunci singura cale de promovare a blocajului pe care acestie si-l creeaza in minte pentru a contracara aceste mesaje este oferirea de continut valoros, folositor si fara a cere ceva in schimb.

 

Prin asta se creeaza ceea ce se numeste "reciprocitate" un trigger foarte important care il face pe consumator sa vrea sa ofere ceva in schimb – o vanzare sau mai multe fiindca simte brandul/ produsul aproape de el. Cum generam efectiv leaduri? Scopul final al comunicarii in social media trebuie sa fie dezvoltarea unei liste de prospecti interesati de ceea ce oferim si de aceea este esential sa ne focusam eforturile in aceasta directie. Dintre postarile din social media 10 – maxim 20% pot fi legate de ceea ce vindem efectiv, mesaje de vanzare – restul continut informativ si de calitate.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply