• 19 Jan. 2016
  • 1 min

Cum să atragi atenția unui recrutor cu trei modificări simple în CV-ul tău

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Tehnologia poate face minuni în CV-ul unui candidat aflat în căutarea unui job. Prin urmare, modifică-ți CV-ul astfel încât orice potențial angajator să vadă că digitalul este parte activă în experiența ta profesională.

Unul dintre primii pași pe care îi poate face un candidat aflat în căutarea unui loc de muncă este să-și construiască o prezență solidă în mediul online, scrie revista americană Forbes.

Foloseşte hyperlinkuri

 

Cel mai simplu mod prin care le poți arăta recrutorilor că ești activ online și că prezinți încredere este să introduci hyperlinkuri în CV-ul tău electronic. Astfel, reprezentanții companiilor la care aplici vor putea accesa aproape instantaneu website-ul tău ori profilul tău de pe diverse rețele sociale, precum Facebook sau LinkedIn. Un hyperlink adăugat corect în CV-ul tău crește șansele ca recrutorul să analizeze în detaliu aplicația ta.  De asemenea, vei lăsa impresia că ești un potențial angajat preocupat să muncească eficient.

Alege o adresă de e-mail serioasă

 

Recrutorii obișnuiesc să respingă CV-uri doar pentru că anumiți candidați aleg să-și treacă în zona informațiilor de contact adrese de e-mail neprofesioniste ori găzduite pe domenii precum AOL, Yahoo sau Hotmail. Așadar, folosește fie o adresă de tipul nume.prenum@gmail.com, fie o adresă personalizată, precum office@numeprenume.ro sau .com.

Prezintă abilităţile tehnice pe care le ai

 

Abilitățile tehnice pe care le ai ar trebui să fie semnalate distinct în CV-ul tău. Așadar, creează o secțiune dedicată în CV-ul tău. Încearcă să faci o legătură între abilitățile tale tehnice și instrumentele digitale pe care le folosește compania angajatoare. Descrierea jobului pentru care aplici ar trebui să-ți ofere toate informațile necesare ca să-ți  poți prezenta corespunzător abilitățile tale tehnice. Menționează în CV, de exemplu, că știi să lucrezi, printre altele, cu iDoneThis, Photoshop, Google Analytics sau Slack. Cheia este să arăți că ai un grad ridicat de alfabetizare digitală și că te adaptezi ușor noilor tehnologii.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply