Urmatoarele idei sunt importante in considerarea construirii unei marci, chiar daca aceasta este numita Tu, Inc. 1. Marile marci se leaga de emotiile noastre. Este crucial […]
Urmatoarele idei sunt importante in considerarea construirii unei marci, chiar daca aceasta este numita Tu, Inc.
1. Marile marci se leaga de emotiile noastre.
Este crucial ca aceasta legatura sa fie prezenta si sa sublinieze toate eforturile de construire a unei marci noi. Daca eforturile marcii nu ating oamenii la un nivel emotional, puterile lor de atragere si mentinere sunt nule. Daca eforturile de construiere ale propriei marci (Tu, Inc)nu au emotiile la baza, atunci puterea ta de construire a marcii este slaba!
2. Marcile sunt povesti fara de sfarsit.
Marcile sunt o calatorie. Calea pe care o ia o marca este intotdeauna intr-o masura necunoscuta. Acesta este un punct cheie. Nu stim intotdeauna ce se afla in “ordinea implicita.†Asadar marcarea este si recunoastere si manevrare a prezentului ca si crearea de spatiu si oportunitati pentru posibilitatile emergente din contextul calatoriei.
3. Marcile au valoare care dureaza si transcend capriciile.
Cat este cool…a fi cool, ce conteaza este ceea ce dureaza.Mutarea marcii noastre intr-o pozitie in care trebuie sa fie cool pentru a supravietui inseamna moarte sigura. A fii cool este un rezultat al acceptarii marcii nu este o intentie a marcii. Va va folosi sa tineti minte aceasta!
4. Marile marci au o infatisare consistenta.
WYSIWYG! Tot ce faci pentru promovarea marcii are nevoie de consistenta. Manevrarea continua a infatisarii va crea echitate si un mecanism de parghii pentru marca. Cea mai mare parte a atractiei pe care multi oameni o uita, este ca oamenii trebuie sa stie ca esti acolo! Consistenta marcii trebuie sa fie dintr-o bucata si transparenta…efectele sunt clare, intentia este de eleganta subtila.
5. Marcile recreaza categorii!
Uita-te ce au facut filmele cu recorduri de vizionari pentru casete. Boston Market pentru fast food. Nike pentru sport. Starbucks pentru cafea. Fiecare din aceste marci mari au un lucru in comun, devin protagonisti cu un singur scop, reinventarea intregii categorii.
6. Poti crea o marca pentru ORICE, inclusiv pentru Tine!
Ce ii face pe oameni sa isi doreasca un lucru mai mult decat pe altul? Cum atrage o marca mai multi oameni decat alta? Totul poate fi manevrat ca marca urmand reguli simple si prin depasirea constanta a performantelor celorlalte marci din categorie. Aceasta performanta nu trebuie validata, ci trebuie doar acceptata.
7. Marcile mari au o identitate clara!
Marcile de succes se cunosc intre ele si stiu despre ce este vorba cu fiecare. Au devenit clare in ceea ce priveste hotarele proprii si nevoia de a se pozitiona pentru succes luand toate posibilitatile din intreg. Cateodata a sti ce sa NU faci este cheia identitatii unei marci.
8. Construirea unei marci esta un maraton nu un sprint!
In lumea de azi, a tuturor posibilitatilor si a schimburilor globale, singurul lucru este marca. Pretul a fost demonstrat ca este superfluu in prezenta unei marci puternice si competitive. Oamenii vor dependinta… o calitate cunoscuta care se diferentiaza de pachetul de firme asemanatoare. Oamenii vor sa se simta importanti si fac acest lucru prin identificarea cu marca. Construirea unei marci este o calatorie constanta si continua…o abordare pe termen lung.
9. Marcile se implica!
Constructorii de marci apar in mod consistent la timpul potrivit, la locul potrivit si in felul potrivit. Un pont pentru construirea buna a unei firme este sa stii precis cand sa spui cand. Ia in considerare identitatea marcii tale, intentia acesteia si investitia ei si fa depozite consistente pentru construirea unei echitati a marcii.
10. Consumatorul beneficiaza de pe urma marcilor!
Care iti este proportionalitatea trasatura-beneficiu? Daca oamenii nu au beneficiat cu nimic din folosirea marcii tale, esti in incurcatura! Aceasta se poate rezolva in doua moduri, unul fiind: tu ca manager al marcii sa o pui intr-o pozitie victorioasa, si sa nu o faci; si doi, ca beneficiile sa apara consumatorului intr-o maniera holistica. Este tipul marcii care continua sa dea. Buckminster Fuller a spus ca “cand tragi apa la toaleta, se duce undeva.” Cand oamenii iti folosesc produsul sau serviciile, acelasi lucru se intampla. Daca sacrifici valoarea pe termen lung pentru un sens holistic al unui castig pe termen scurt, iti pui in pericol echitatea marcii!