• 10 Oct. 2006
  • 1 min

Cum sa creezi, sa caracterizezi si sa construiesti o marca.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Cui se adreseaza conceptul de creare a marcii (branding) ? Cu siguranta acelora care creeaza o marca scrisa, televizata, radiodifuzata sau care apare in paginile de […]

Cui se adreseaza conceptul de creare a marcii (branding) ? Cu siguranta acelora care creeaza o marca scrisa, televizata, radiodifuzata sau care apare in paginile de internet.

Pentru a fi capabili de asa ceva, trebuie sa intelegeti si sa creati trei lucruri:

– Personalitatea marcii

– Relatia dintre marca si public

– Elemente vizuale, simboluri sau alte reprezentari ale marcii, cum ar fi un logo sau un personaj.

Asa ca, cei trei pasi in construirea unei marci sunt:

1) Crearea unui personaj sau a unei personalitati pentru companie, produs sau serviciu. Intocmai ca in cazul unei persoane reale, bazadu-te pe reputatia marca-persoana, pe atitudine si comportament.

2) Consolidarea unei relatii intre tine si publicul tinta, bazata pe acea personalitate. Fa asta in timp, folosind publicitatea ca pe o completare la celelalte moduri de comunicare, inclusiv a felului in care angajatii sunt instruiti sa discute cu clientii.

3) Consolidarea relatiei si folosirea simbolurilor vizuale. Aceste simboluri pot insemna orice. De la o culoare, la un logo sau un personaj imaginar. Poate fi chiar si presedintele companiei.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply