• 28 Sep. 2009
  • 1 min

Cum sa iti diferentiezi produsul sau serviciul.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Cand posibilii clienti se informeaza despre ofertele valabile, cum pot produsele sau serviciile tale sa iasa in evidenta? Incearca acest top zece al sfaturilor de marire […]

Cand posibilii clienti se informeaza despre ofertele valabile, cum pot produsele sau serviciile tale sa iasa in evidenta? Incearca acest top zece al sfaturilor de marire a vanzarilor.

1.Incepe prin a diferentia serviciile sau produse prin cine esti tu si compania ta.

Ce te diferentiaza? Mai multa instructie, mai multa experienta, metode mai bune, o echipa mai buna? Afla-ti punctele cheie.

2. Daca oamenii pot cumpara un produs similar pe mai putin, fii pregatit sa depasesti acest obstacol.

Pune-te de acord cu posibilul client ca pot cumpara pe mai putin, dar arata-i ca poate sa faca o comparatie intre mere si portocale.

3. Vinde bazandu-te pe valoare.

Descrie ce vor obtine din produsul sau serviciul tau. Foloseste metoda “simte, experimenteaza si gaseste”. Un exemplu: “Serviciul meu de antrenament ofera noi abordari pentru tine pentru ca tu sa descoperi lucruri noi, sa observi noi raspunsuri, si sa conduci afacerea si viata ta.”

4. Insista pe calitatea produsului sau serviciului tau.

Indica ce oferi in plus fata de competitie pentru aceeasi investitie.

5. Vorbeste despre dependenta.

De cat timp esti in acest domeniu? Care este experienta sau trecutul tau? Dar atestatele si beneficiile tale?

6. Creaza cateva avantaje care sa te diferentieze.

Ce poti sa oferi in plus fata de altii? Vino cu ceva special sau exclusiv. Intreaba-ti clientii ce iti pot sugera.

7. Ofera servicii extraordinare dupa vanzare.

In mod frecvent clientii se plang ca dupa efectuarea vanzarii nu exista nici o urmare. Diferentiaza-te prin crerea unui serviciu unic posterior vanzarii. Aceasta va fi o schimbare pentru clienti.

8. Ofera banii inapoi garantat.

Un punct forte al diferentierii.

9. Primeste carti de credit daca majoritatea competitorilor tai nu face acest lucru.

10. Gaseste-ti o nisa careia competitorul tau nu ii vinde.

Vrei sa fii diferit? Doar vinde unor oameni carora nu le-a mai vandut nimeni… Este nevoie de cercetare, dar merita!

A fost util articolul? 0

Leave a Reply