Aproximativ 200 oameni de afaceri din București au susținut pe 11 iulie proiectul Business pe Bicicletă. Îmbrăcați în ținute office, participanții au defilat pe două roți, […]
Aproximativ 200 oameni de afaceri din București au susținut pe 11 iulie proiectul Business pe Bicicletă.
Îmbrăcați în ținute office, participanții au defilat pe două roți, pentru a promova bicicleta ca mijloc de transport la birou, dar și ca un model de activitate benefică din toate punctele de vedere.
În marile capitale europene, numărul oamenilor care folosesc bicicleta pentru a se deplasa la locul de muncă a crescut considerabil în ultimii ani. În România, însă, bicicleta nu este deloc asociată cu ținuta business.
Proiectul Business pe Bicicletă, iniţiat de organizaţia Junior Chambers International Bucureşti, doreşte să schimbe această mentalitate, prin organizarea de evenimente şi campanii de promovare a acestui mijloc de transport.
Bicicliști eleganți s-au reunit la ora 8:30 A.M. în fața Monumentului Crucea Secolului și au parcurs traseul Piața Charles de Gaulle – Arcul de Triumf – Șoseaua Kiseleff – Muzeul Țăranului Român.
Participanții la eveniment au defilat cu bicicletele proprii. De asemenea, a fost pus la dispoziție, cu sprijinul partenerilor proiectului, Green Revolution și Bate Șaua, un serviciu de închiriere gratuită, astfel încât tot mai mulți iubitori ai mersului pe bicicletă să se poată alătura proiectului.
Evenimentul a continuat cu o conferință susținută la Clubul Țăranului, în cadrul căreia Constantin Stanciu, inițiatorul proiectului, a vorbit despre avantajele utilizării bicicletei ca mijloc de deplasare la birou, dar și despre misiunea proiectului Business pe Bicicletă.
“Această inițiativă a pornit din dorința de a dezvolta comunitatea de bicicliști din România, prin atragerea segmentului de business. Numărul persoanelor care folosesc bicicleta pentru a se deplasa la birou nu este atât de mare în România. Astăzi, însă, ne-am bucurat de prezența unor oameni foarte interesați de promovarea unui stil de viață activ. De aceea, ne propunem ca anul viitor să ne extindem și în alte orașe, susținând în același timp companiile care folosesc acest mijloc de transport.”, a declarat Constantin Stanciu.
Participanţii la evenimentele Business pe Bicicletă sunt şi lideri din mediul business, care, prin exemplul lor, pot aduce o schimbare şi pot influenţa deciziile legate de îmbunătăţirea condiţiilor pentru biciclişti, în companiile din care fac parte. Marian Dușan, CEO Editura Evenimentul și Capital, s-a alăturat proiectului Business pe Bicicletă, pentru a susține “amenajarea unor piste pentru bicicliști și pentru a menține activă această comunitate.”
Junior Chamber International (JCI) este o federaţie mondială a tinerilor lideri şi antreprenori, cu aproximativ 200.000 membri activi, fiind prezentă în mai mult de 5000 de comunităţi locale din peste 100 de ţări. JCI a fost înfiinţată la sfârşitul lui 2002 în Bucureşti, iar în 2003 a primit afilierea la organizaţia mondială JCI. În România sunt, în prezent, 265 de membri activi. Misiunea organizaţiei este aceea de a crea oportunităţi de dezvoltare pentru membrii comunităţii în care activează, iar acţiunile şi proiectele iniţiate de aceasta reprezintă o soluţie pentru problemele locale cu care se confruntă societatea: indigenţă, sănătate, educaţie, dependenţa de droguri, dezvoltare personală sau antreprenorială insuficientă.
Website: www.jcibucuresti.ro
Sponsori: Musli Vitalis, Evomag, Calu’ cu Roți, Biciclop, Ateluhm, Cityclete, Bikexcs, Gamma
Parteneri: Bate Șaua Să Priceapă Iapa, Green Revolution, Tribul, Fantazia PR Boutique, Skirtbike, Comunitatea Bicicliștilor din București, Urmează-ți Pasiunea, Velvet Flash, Bast, Up!
Parteneri media: Unica, eJobs, Revista Biz, Business24, Ziare.com, Getlokal, CSRevolution
Pentru informaţii suplimentare:
Mirela Banioti
E-mail: mirela.banioti@fantaziapr.ro
Telefon: 0755.030.911