Foloseste produsul sau serviciul si evidentiaza-i beneficiile. Incepe cu o demonstratie care sa reconstituie felul in care este folosit cu adevarat de oameni. Ar trebui sa […]
Foloseste produsul sau serviciul si evidentiaza-i beneficiile.
Incepe cu o demonstratie care sa reconstituie felul in care este folosit cu adevarat de oameni. Ar trebui sa fie foarte usor de prezentat. E suficient sa ii enumeri beneficiile si un motiv pentru care oamenii sa il cumpere. Daca nu reusesti inseamna ca trebui sa il schimbi.
O reclama la tarifele reduse ale unei convorbiri la mare distanta ar putea infatisa un barbat, intr-o statie peco, in timp ce umple rezervorul masinii si ramane socat de pretul ridicat al carburantului. Mesajul este ”contacteaza-ti familia prin telefon”.
Adapteaza produsul la o alta situatie. Imagineaza-ti ce distractiv ar fi sa prezinti un cosmonaut care incearca sa manance cartofi prajiti de la McDonald’s in starea de imponderabilitate dintr-o nava spatiala.
Trebuie sa iti prezinti produsul in ipostaze interesante si distractive. Astfel demonstratia va deveni atractiva.
Aceasta reclama televizata la detergent de rufe se bazeaza pe o demonstratie. Arata cat de eficient este produsul. In loc sa fie prezentat de o femeie casnica a fost ales un barbat elegant, pe fondul unei melodii clasice.