Orice profesionist care îşi doreşte o carieră de succes are nevoie de un brand personal puternic pentru a se diferenţia şi a realiza ceea ce îşi […]
Orice profesionist care îşi doreşte o carieră de succes are nevoie de un brand personal puternic pentru a se diferenţia şi a realiza ceea ce îşi propune. Pe 10 şi 11 aprilie, 25 de tineri pasionaţi de dezvoltare personală vor avea ocazia să îşi dezvolte propriul brand la o nouă ediţie Workshop Sessions, eveniment al organizaţiei Akcees. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită, iar aplicaţiile se realizează online pe site-ul proiectului http://akcees.com/workshop.
Indiferent dacă suntem conştienţi de asta sau nu, fiecare persoană are un brand personal care spune lucruri despre noi şi reflectă modul în care suntem percepuţi de cei din jur. Un brand personal de succes te ajută să te prezinţi adecvat în faţa angajatorilor, partenerilor de afaceri sau clienţilor şi să îţi atingi obiectivele pe plan personal şi profesional.
Sesiunea de training se va desfăşura pe parcursul a două zile şi va îmbina teoria cu practica prin exerciţii, studii de caz şi workshop-uri interactive. Astfel, tinerii vor învăţa cum să îşi descopere propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale şi vor lucra apoi la dezvoltarea unei strategii pentru comunicarea şi menţinerea propriei imagini.
Trainer în cadrul evenimentului este Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi Prove PR (prima agenţie de comunicare din România care oferă servicii specializate pentru startup-uri şi evenimente), cu o experienţă de peste 5 ani în comunicare şi branding. Irina face parte din generaţia Forbes 30 sub 30 (2009), a fost nominalizată în Top 100 Oameni şi Idei care Mişcă România (Foreign Policy, 2014) şi a apărut în materiale realizate de cele mai importante publicaţii din România.
Pe parcursul evenimentului, participanţii vor avea ocazia să cunoască poveştile de succes ale invitaţilor speciali, oameni cu experienţă relevantă în domeniu care ocupă poziţii cheie în industrie. Aceştia vor veni în faţa audienţei pentru a-şi împărtăşi propriile experienţe.
„În ziua de astăzi, brandul personal este un avantaj competitiv şi poate fi factorul care face diferenţa între succes şi eşec, atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. La Workshop Sessions fiecare dintre participanţi va avea o întâlnire cu el însuşi: tinerii îşi vor descoperi propriul brand şi vor învăţa care sunt paşii pe care trebuie să îi urmeze pentru a-l dezvolta aşa cum îşi doresc. În plus, aceştia vor înţelege cum pot folosi tehnologiile web 2.0 pentru a-şi comunica propriul brand şi cum îşi pot menţine imaginea pe termen lung. La final, aceştia vor şti cum să se prezinte în faţa angajatorilor, clienţilor, partenerilor de afaceri, colegilor, pentru a-şi atinge rezultatele dorite!”, a declarat Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi trainer Workshop Sessions.
Workshop Sessions se adresează tinerilor studenţi şi proaspăt absolvenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să înveţe prin metode de educaţie non-formală şi să pună în practică lucrurile învăţate. Tinerii care vor să îşi dezvolte propriul brand personal pot aplica pentru participarea la Workshop Sessions completând formularul de înscriere disponibil online la http://akcees.com/workshop. Aplicaţiile sunt deschise până sâmbătă, 4 aprilie, iar selecţia va fi efectuată de specialişti în resurse umane. Rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate aplicanţilor marţi, 8 aprilie.
Workshop Sessions este un proiect Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani. Următoarea sesiune de training va avea loc pe 10 şi 11 aprilie în Bucureşti şi va fi dedicată brandingului personal. Participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online prin completarea formularului disponibil la http://akcees.com/workshop.
Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor Romanian American Foundation şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România Internaţional, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, IQool, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Studenţie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro, Think Business, Gratuitor, Workstickers.ro şi Online Student.
Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociaţia Studenţilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studenţilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundaţia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.
Despre Akcees
Akcees este o organizaţie non-profit ce îşi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiraţiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi iniţiativele organizaţiei oferă tinerilor cu potenţial antreprenorial akcees la educaţie şi experienţă profesională de cea mai bună calitate, oportunităţi de networking, mentorat şi finanţare. Akcees contribuie la formarea de noi generaţii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.
Pentru mai multe informaţii
Cătălina Gaboră | Project Manager | catalina@akcees.com | 0747 07 83 41