• 24 Aug. 2005
  • 2 min

Determina-i pe clienti sa-si reaminteasca numele tau.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Ce tip de publicitate ii va determina pe oameni sa apeleze la tine atunci cand au nevoie? I1: Care ar fi cea mai potrivita forma de […]

Ce tip de publicitate ii va determina pe oameni sa apeleze la tine atunci cand au nevoie?

I1: Care ar fi cea mai potrivita forma de publicitate pentru un fotograf care se ocupa cu evidentierea accidentelor de munca, si a problemelor legate de compensarea acestora ?

I2: Afacerea mea se ocupa cu recuperarea documentelor, CD-urilor si a altor obiecte asemanatoare deteriorate de apa, ca urmare a unei inundatii sau a eforturilor de stingere a unui incendiu. Ce tip de publicitate as putea folosi pentru a le aduce aminte consumatorilor despre mine atunci cand au nevoie ?

R: Amandoi oferiti servicii importante, dar nici unul nu va observa un raspuns imediat la campania publicitara, pentru ca va adresati unor “fapte in curs de derulare”. Scopul este de a familiariza potentialii clienti cu numele afacerii tale, astfel incat acestia sa-si aduca aminte de tine atunci cand vor avea nevoie. Este un proces continuu, care necesita publicitate permanenta, dar costul difuzarii catorva sporturi sau anunturi publicitare va fi acoperit pe termen lung.

Sunt cateva metode de a te face bine auzit, de o maniera ce presupune costuri reduse, si ar trebui realizate chiar daca avem la dispozitie si un buget important.

Din moment ce amandoi va adresati intreprinderilor, mai mult decat clientilor individuali, o reclama ocazionala in publicatii comerciale sau in editii speciale ale ziarelor (o analiza de final a activitatii din anul trecut) ar putea sa va asigure audienta dorita cu bani nu foarte multi.

Un mesaj clasic de doua-trei randuri, constand intr-un titlu si adresa unei pagini web, este de asemenea un mod putin costisitor de a promova. Pagina Web va oferi mult mai multe informatii decat ar fi putut vreodata sa fie inserate intr-un afis sau intr-un spot de 30 de secunde la radio sau TV. Iata cateva exemple clasice de asemenea reclame.

Workman’s Compensation Photographer

www.oricarearfinumeleafacerii.com

Daune provocate de apa ?

Uscam Computere, CD-uri, Documente & Altele!

www.oricarearfinumeleafacerii.com

Amandoi trebuie sa intocmiti o lista de intreprinderi si date de contact care s-ar preta afacerii dumneavoastra, si sa le trimiti o brosura si/sau o scrisoare tuturor, urmata de un telefon. Fotograful va contacta avocati, sau intreprinderi locale, precum cele de securitate sociala si de cercetare, detectivi particulari, si oricare alt liber profesionist, care ar avea nevoie de ajutorul unui fotograf din cand in cand.

In ceea ce il priveste pe celalalt intreprinzator, va trebui sa contacteze companii mari, din aria ta geografica, si susceptibile de daune cauzate de apa. Spui ca ai contactat deja companiile de asigurari. Apoi intreaba-I daca, in calitatea lor de companii producatoare de utilitati vor accepta sa introduca o mica brosura sau un mic paragraf cu informatii despre firma in declaratiile lunare. Aceste tipuri de afaceri vor oferi mereu informatii pe care clientii lor le vor considera de valoare.

In cele din urma iata cateva sfaturi in plus de tinut minte:

Ar trebui sa te integrezi in comunitatea locala de afaceri, prin inscrierea la Camera de Comert si in alte organizatii ale micilor intreprizatori.

Ar trebui sa fii dispus sa calatoresti si sa te deplasezi acolo unde apar oportunitati.

De asemenea fiti pregatiti pentru atacurile dure la adresa muncii voastre. Ca fotograf, va veti pierde mult timp “urmarind subiectul unei investigatii”. Trebuie sa te adaptezi la cereri simultane. Acest fapt este valabil si pentru numarul urias de cereri ce ar putea surveni in urma unei inundatii devastatoare.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply