• 19 Apr. 2006
  • 1 min

Elementele unui proiect de marketing – Inainte de a scrie

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Inainte de a incepe redactarea, adunati tot materialul informativ de care veti avea nevoie, evitand astfel intreruperile discordante in conceperea si redactarea proiectului. Sa aveti al […]

Inainte de a incepe redactarea, adunati tot materialul informativ de care veti avea nevoie, evitand astfel intreruperile discordante in conceperea si redactarea proiectului. Sa aveti al indemana:

• Ultimele rapoarte financiare ale companiei (profit si pierderi, fondul pentru cheltuieli curente, etc.) si cifra vanzarilor pe produse si pe zone pe ultimii trei ani sau chiar de la intrarea in afaceri.

O lista cu fiecare produs sau serviciu alaturi de cea a pietelor – tinta.

• Un tabel organizational (in care sa includeti angajatii, dar se poate omite).

O descriere a pietei de desfacere: concurenta, limite geografice, tipologia cumparatorilor, canale de distributie existente, orice informatie referitoare la fluctuatiile de piata (atat demografice, cat si legate de produse).

• Cereti angajatilor de la departamentul desfaceri si cel de relatii cu publicul sa va furnizeze o lista cu parerile lor despre cele mai importante elemente care ar trebui incluse. Nu este obligatoriu sa le introduceti pe toate, dar sa le luati in consideratie

A fost util articolul? 0

Leave a Reply