Concureaza cu companii mai vechi si mai mari cu ajutorul acestor sfaturi zdrobitoare I: Locuiesc intr-un orasel cu aproximativ 4.000 de locuitori. Eu detin a doua […]
Concureaza cu companii mai vechi si mai mari cu ajutorul acestor sfaturi zdrobitoare
I: Locuiesc intr-un orasel cu aproximativ 4.000 de locuitori. Eu detin a doua companie de vopseluri din oras si imi promovez afacerea intr-un ziar local, alaturi de alti doi producatori. Cel mai mare producator de vopseluri are o vechime de 25 de ani, este cunoscut de toata lumea si nu are nevoie sa isi faca publicitate, avand o multime de comenzi. Cum as putea sa imi dezvolt o campanie publicitara, astfel incat sa obtin o parte din cota sa de piata? Va rog, spuneti-mi cum sa atrag noi clienti.
R: Daca este posibil, introdu in reclamele tale unul din urmatoarele mesaje, sau ceva similar:
– Vei gasi un pret similar sau mai bun decat al tuturor producatorilor de vopsea din oras. Sau probabil ca vei schimba vopseaua, dar nu si buna dispozitie a muncii !
– Timpul de raspuns este limitat (daca ii poti face fata apeland la alti producatori de vopsea).
– Creeaza o brosura de o pagina de o calitate foarte buna (nu ca una care tocmai a fost xeroxata) si expediaz-o acelor companii sau proprietari din grupul tinta.
– Colecteaza referinte scrise de persoane multumite de munca ta din trecut. Pastreaza-le in trei exemplare legate si poarta-le cu tine cand mergi in cautarea unui contract.
– Cauta clienti din afara orasului tau. Plateste unui student sa conduca prin orasele inconjuratoare (o distanta de o ora maxim) si care sa livreze aceste brosuri proprietarilor imobilelor care necesita o fata noua.
– Poti sa accepti comenzi mai mici, pentru a initia o politica mai costisitoare acum, dar care isi va demonstra eficienta in maximum doi ani, cand intorcandu-te la vechii tai clienti, ii vei avea de partea ta. Sunt sanse mari ca atunci cand cladirea sau intreaga casa va necesita reparatii, sa te cheme tot pe tine .