• 18 Jun. 2013
  • 2 min

La ce putem folosi #hashtag-urile de pe Facebook

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com Fata de inceputul anului 2010 cand in Romania existau putin peste 500,000 de conturi Facebook, […]

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com

Fata de inceputul anului 2010 cand in Romania existau putin peste 500,000 de conturi Facebook, s-a depasit de curand cifra de 6,000,000 conturi ceea ce inseamna un sfert din populatie si peste 60% dintre totalul utilizatorilor de internet.

Investitiile pe care Facebook le face in tehnologie si infrastructura sunt din ce in ce mai mari, pe masura ce reteaua se dezvolta la nivel mondial si investitorii pun presiune pe monetizare.
Un lucru este clar: elementul de excelenta al afacerii Facebook – construirea si dezvoltarea comunitatii a ramas focusul echipei de management care cauta in permanenta noi modalitati de a oferi facilitati noi utilizatorilor.

#Hashtag-urile au devenit pentru prima data populare pe Twitter si au atras atentia advertiserilor si brandurilor care au invatat in timp cum sa le utilizeze in campaniile de comunicare.

De ceva timp, ne bucuram si pe Facebook de #hashtags. Folosirea #hashtagurilor pe Facebook este foarte benefica in special afacerilor. Cuvintele perecedate de # au un loc solid in planurile social media ale fiecarui marketer serios. Acestea ofera o modalitate simpla si in acelasi timp foarte puternica de a grupa conversatiile despre acelasi subiect.


Pentru moment, #hashtag-urile nu sunt disponibile pentru toti utilizatorii Facebook, dar in curand toata lumea va avea acces la ele. Este recomandata utilizarea acestora atat pe profilul personal cat si pe pagini in cazul in care administrati si o pagina Facebook.

Cei care beneficiaza de aceasta facilitate pot vedea hashtagurile ca pe niste link-uri click-abile. Include #hashtag-uri atunci cand postezi de pe mobil; desi aceastea inca nu functioneaza pe mobil, aceastea sunt vizibile pe desktop chiar daca tu le publici de pe mobil.

Gandeste-te la industria din care faci parte, publicul tinta si la tipurile de #-uri pe care le folositi pe alte retele sociale. Fiecare #hashtag de pe Facebook are url-ul sau unic cu un box pentru status update in partea de sus. Poti directiona trafic din alte site-uri catre acel url pentru o conversatii si mai spumoase. Cauta #-uri tastandu-le in casuta de cautare principala. Poti gasi noi prieteni potentiali si pagini cautand dupa #-uri specifice.

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu.
Adrian Niculescu este antreprenor, trainer, business coach si specialist in strategie social media marketing. Unul dintre proiectele in care este implicat Adrian este Academia Feed Forward – http://www.feedforward.ro (cursuri si resurse pentru manageri, profesionisti si antreprenori).

Blog personal: http://www.adrianniculescu.com

Linkedin: http://ro.linkedin.com/in/adrianniculescu

A fost util articolul? 0

Leave a Reply