• 4 Jan. 2005
  • 1 min

Masina timpului

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Creeaza o idee bazata pe viitor sau pe trecut. Cu ce sa incepi? Intreaba-ti clientul. Daca lucrezi pentru o companie cu traditie, vei avea de unde […]

Creeaza o idee bazata pe viitor sau pe trecut.

Cu ce sa incepi? Intreaba-ti clientul. Daca lucrezi pentru o companie cu traditie, vei avea de unde sa-ti gasesti idei interesante.

Ce alte modalitati exista?

Du-ti obiectul sau serviciul intr-un timp viitor. Sau intoarcete in trecut. Ce se intampla cand ajungi acolo?

Poate fi un tanar Einstein care ii cere cuiva un stilou pentru a-si nota o idee. Dar personajul principal, care sta langa el pe aceeasi banca dintr-un parc, ii arata un dispozitiv. Incepe sa-i explice ca e mai usor sa iti salvezi informatiile folosind dispozitivul. Si poti sa si obtii informatii din “Of, stiu si eu…hai sa-l numim internet…”

Sau poate fi o zi din viitor, fara mancare. Exista doar pastile pentru hranire. Dar, exista o piata subterana, un loc in care oamenii sunt dispusi sa isi schimbe masinile zburatoare cu maioneza clientului tau.

Poti folosi trecutul imbinat cu viitorul. Un rege striga “Imi dau regatul pe-un cal!” Personajul tau care calatoreste in timp se ofera sa ii dea o motocicleta in schimb. Pe baza acestei idei poate fi creata o intreaga campanie. Poate contine informatii istorice sau doar imaginare. Oamenii ar putea avea nevoie urgent de un mijloc de transport, iar automobilul clientului tau reprezinta salvarea.

Televiziunea, radioul si multimedia iti permit sa controlezi timpul prin intermediul reclamelor. Oamenii pot fi imaginati diferit, avand o viteza de miscare mult mai mare sau exact invers, miscarea poate fi incetinita.

Poti ingheta timpul intr-o secventa, iar un actor sa inceapa sa sa plimbe pe langa scena.

Deci, gandeste-te la timp si la felul in care il poti folosi pentru a-ti face reclama mai interesanta sau pentru a evidentia un beneficiu.

Pepsi a creat o reclama televizata deosebita pentru care a primit un premiu. Aceasta se numeste Arheologia si are loc intr-un viitor departat. Un grup de oameni viziteaza un muzeu al secolului 20, impreuna cu un ghid. O doza de Coke si una de Pepsi sunt expuse. Toti recunosc doza Pepsi. Cat despre cealalta, ghidul zice “Imi pare rau, dar despre aceasta nu exista informatii.”

A fost util articolul? 0

Leave a Reply