Programele de corporate well-being implementate la locul de muncă au un impact pozitiv asupra angajaților și a lucrului în echipă în cadrul companiilor din România, arată un sondaj realizat de SmartExperience, un furnizor de soluții de corporate well-being.
Peste 90% dintre angajații care au participat în ultimele trei luni la cel puțin un program de well-being organizat de angajatorul lor consideră foarte utile astfel de ateliere, potrivit sondajului realizat de SmartExperience. Printre motivele menționate de respondenți se numără: oportunitatea de a-și cunoaște mai bine colegii de serviciu și îmbunătățirea relațiilor cu aceștia, creșterea nivelului de încredere în sine la locul de muncă, posibilitatea de a experimenta activități noi, precum și șansa de a se relaxa.
„Cererea de programe corporate well-being se află pe un trend ascendent în România, cu creșteri notabile în ultimii cinci ani. Pe de-o parte, angajatorii identifică în aceste ateliere un tip de beneficii extrasalariale prin care pot investi în starea de bine a angajaților lor, iar angajații care participă simt mai eficient apartenența la echipa din care fac parte. Încă din timpul desfășurării programelor, dar și pe termen lung, angajații observă îmbunătățirea stării și creșterea nivelului de energie pozitivă, creșterea productivității, precum și plăcerea de a lucra în echipă”, declară Alecsandra Ioniță, CEO SmartExperience.
Sondajul extensiv a fost realizat de SmartExperience în cadrul a opt companii multinaționale care au implementat cel puțin un atelier în intervalul ianuarie – martie 2016 și au împreună peste 8.000 de angajați în sediile din București și din țară. Companiile sunt lideri de piață în industrii precum IT și telecomunicații, farma și sectorul financiar-bancar.